Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: به علت بارش برف و برودت و لغزندگی معابر، مدارس در برخی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان مرکزی در روز چهارشنبه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به علت بارش شدید برف در برخی نواحی استان و تداوم سرمای هوا، لغزندگی جاده‌ها و معابر فعالیت مدارس استان مرکزی در تاریخ یازدهم بهمن ماه به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرستان‌های فراهان، کمیجان، خنداب، شازند و منطقه سربند، مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل است.

 

نواحی یک و دو روستایی اراک، مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

 

شهرستان‌های محلات و دلیجان و منطقه نوبران فعالیت مدارس شهری و روستایی همه دوره ها، در نوبت صبح با تاخیر در ساعت ۹و۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

 

در خمین هم مدارس روستایی تمامی دوره ها در نوبت صبح تعطیل شد و مراکز پیش دبستانی و مدارس شهری تمامی دوره ها با تاخیر و ساعت 9/30 فعالیت خود را آغاز می کنند.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد