Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@16:42:34 GMT

واریز مرحله تکمیلی سود سهام عدالت از فردا

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۸۳۲۱

واریز مرحله تکمیلی سود سهام عدالت از فردا

خبرگزاری میزان- رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: واریز مرحله تکمیلی سود سهام عدالت از فردا صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، سید علی اشرف پوری حسینی در نشست خبری صبح امروز در خصوص زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت بیان کرد: از ٦٠ شرکت موجود در سبد سهام عدالت ٤٩ شرکت متعلق به سهامداران است، براورد سود ٣٨٠٠ میلیارد تومان بوده که برای بیش از ٤٩ میلیون نفر به تناسب سودی که داشتند سود تقسیم شدو در نتیجه برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی و افرادی که سهام خود را تکمیل کرده اند ارزش کلیه سهام ان‌ها یک میلیون تومان است که سود این افراد ١٥٠ هزار تومان است و مابقی به نسیت ارزش سهام سود دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تمامی ٣٣ میلیون نفری که شماره شبا ارائه کرده بودند سود دریافت کردند و مابقی که شماره حساب ارائه نکرده بودند در حال حاضر ٢ میلیون نفر به لیست دریافت سود اضافه شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: سود سهام عدالت مشمولین عضو کمیته امداد و بهزیستی فردا مصادف با اغاز دهه فجر به طور کامل پرداخت می‌شود افرادی که در مرحله ٥٠ تومان سود دریافت کرده اند فردا ١٠٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد و اگر تازه شماره شبا ارائه کرده اند مبلغ ١٥٠ هزار تومان فردا سود دریافت می‌کنند.

 

خبر در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888320

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو