Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کل سازمان خصوصي سازي گفت: واريز مرحله تکميلي سود سهام عدالت از فردا صورت مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، سيد علي اشرف پوري حسيني در نشست خبري صبح امروز در خصوص زمان واريز مرحله دوم سود سهام عدالت بيان کرد: از ٦٠ شرکت موجود در سبد سهام عدالت ٤٩ شرکت متعلق به سهامداران است، براورد سود ٣٨٠٠ ميليارد تومان بوده که براي بيش از ٤٩ ميليون نفر به تناسب سودي که داشتند سود تقسيم شدو در نتيجه براي مددجويان کميته امداد و سازمان بهزيستي و افرادي که سهام خود را تکميل کرده اند ارزش کليه سهام ان‌ها يک ميليون تومان است که سود اين افراد ١٥٠ هزار تومان است و مابقي به نسيت ارزش سهام سود دريافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود: تمامي ٣٣ ميليون نفري که شماره شبا ارائه کرده بودند سود دريافت کردند و مابقي که شماره حساب ارائه نکرده بودند در حال حاضر ٢ ميليون نفر به ليست دريافت سود اضافه شده است.
رئيس سازمان خصوصي سازي تصريح کرد: سود سهام عدالت مشمولين عضو کميته امداد و بهزيستي فردا مصادف با اغاز دهه فجر به طور کامل پرداخت مي‌شود افرادي که در مرحله ٥٠ تومان سود دريافت کرده اند فردا ١٠٠ هزار تومان دريافت خواهند کرد و اگر تازه شماره شبا ارائه کرده اند مبلغ ١٥٠ هزار تومان فردا سود دريافت مي‌کنند.
پوري حسيني ياد اور شد: فردا مشموليني که به حساب ان‌ها سود واريز مي‌شود به معني تسويه حساب سهام عدالت براي سال ٩٥ است.
وي در توضيح سايرين مشموليني که فردا سود دريافت مي‌کنند، گفت: فردا علاوه بر مشمولين عضو کميته امداد و بهزيستي، ايثارگران، زنان سرپرست خانوارو دختران مجرد، خدام مساجد و اماکنه متبرکه، مددجويان و کارکنان موسسات خيره، فعالان قرآني، قاليبافان، زندانيان تحت پوشش و تاکسيرانان سود کامل به حسابشان واريز و سود مربوط به سال ٩٥ به طور کامل سود دريافت مي‌کنند.
رئيس سازمان خصوصي سازي اظهار کرد: فردا سود ٤ گروه از مشمولين، چون کارمندان شاغل در دستگاه‌هاي اجرايي و بازنشستگان لشکري و کشوري، کارگران فصلي ساختماني، روستائيان و عشايري که عضو کميته امداد نيستند و اعضاي کميته امداد و بهزيستي که در حال خاضر عضو نيستند فردا سود دريافت نخواهند کرد.
پوري حسيني بيان کرد: افرادي که فردا سود دريافت نمي‌کنند سودشان نهايتا تا پايان سال در يک مرحله تکميلي به حسابشان با اطلاعيه‌هاي بعدي واريز خواهد شد.
وي تاکيد کرد: ١٦ گروهي که فردا سود دريافت مي‌کنند ٢٢ درصد جمعيت مشمولين را تشکيل مي‌زهند و مابقي مشمولين که در مراحل بعد سود دريافت مي‌کنند ٧٨ درصد کل مشمولين را تشکيل مي‌دهند.
خبر در حال تکميل...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات