Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، در ترم تحصیلی آینده آمادگی پذیرش دانشجویان بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.




به گزارش گروه خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی  کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر گفت: امروز مفتخریم اعلام کنیم با پیگیری‌های مجدانه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، در ترم تحصیلی آینده آمادگی پذیرش دانشجویان بین المللی در این دانشگاه ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بر اساس مصوبه وزارت متبوع، دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مجوز پذیرش ۱۰ درصد از ظرفیت آموزشی رشته‌های پزشکی و دندان پزشکی جهت پذیرش دانشجوی بین الملل را اخذ کرده است.

اورنگ ایلامی ادامه داد: از استاندار محترم و مجموعه وزارت کشور انتظار داریم با شروع مکاتبات مرتبط با موضوع، شرایط را جهت تسهیل امور روادید و اقامت متقاضیان بین الملل ادامه تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی استان که به عنوان مثال می‌توان از داوطلبان افغان نام برد، فراهم آورند.

وی با برشمردن مزایای این ظرفیت ایجاد شده، مطرح کرد: از هر روزنه‌ای جهت ارتقا کمی و کیفی دانشگاه بهره جسته و از کنار هیچ ظرفیتی به سادگی عبور نخواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ایجاد این فضا در استان می‌تواند موجبات رونق اقتصادی و همچنین تبادل فرهنگی را فراهم آورد.

اورنگ ایلامی با اشاره به فراهم شدن بستر مبحث جدید توریسم درمانی بیان داشت: مجوز استفاده ۱۰ درصد از تخت‌های درمانی استان جهت ارائه خدمات به صورت VIP به متقاضیان بین المللی از وزارت متبوع حاصل شده که ایجاد این فرصت در بیمارستان جدید الاحداث یاسوج قابل پیش بینی است.

وی افزود: بر خلاف تصور بخشی از جامعه، بسیاری از کشور‌ها به ویژه همسایگان مرزی ما با رصد و تعقیب عملکرد درمانی کشور، به درستی دریافته اند کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین ارزانی نسبی این خدمات قابل چشم پوشی نیست و استقبال آنان از این موضوع، حتی در استان‌های همجوار کاملا مشهود و ملموس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان داشت: استفاده از پتانسیل موجود در مبحث توریسم درمانی می‌تواند بارقه‌ای در رونق اقتصادی و گردشگری استان محسوب شده و همچنین تبادل فرهنگی را در پی داشته باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ایجاد این ظرفیت‌ها را با کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط قابل حصول است ایجاد زیر ساخت‌هایی همچون تابلو‌های راهنمای شهری به زبان‌های مختلف می‌تواند مثال روشنی از وظایف ما در قبال این موضوع باشد چرا که نه تنها این دانشگاه از این امر بهره می جوید بلکه مجموعه استان تحت تاثیر و منتفع این موضوع خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، علی نویدیان در این خصوص، افزود: ابلاغ چارت سازمانی مرکز بهداشت شهرستان تازه تأسیس گلشن پس از ماه‌ها تلاش و پی گیری توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن، مهمترین کار زیربنایی حوزه سلامت در شهرستان گلشن است که باعث ایجاد و راه اندازی واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن در نقشه سلامت کشور گفت: تصویب این چارت علی رغم جذب اعتبارات اختصاصی برای این مرکز بهداشت، منجر به اختصاص ردیف استخدامی خواهد شد.

نویدیان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت مرکز بهداشت گلشن، زمینه رشد و تعالی بهداشت و درمان آن منطقه را شاهد باشیم.

کد خبر 6095461

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد