Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - رییس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق گفت: مانور مقابله با آتش‌سوزی در مرکز انتقال نفت سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خطوط لوله و مخابرات شمالشرق، مرکز شاهرود، علی عرب‌یارمحمدی با بیان اینکه مانور مقابله با آتش‌سوزی در مرکز انتقال نفت سمنان برگزار شد، تاکید کرد: این مانور با سناریو بالا رفتن ناگهانی فشار و ضربه به گسکت‌ الکتریکال منیفلد مرکز انتقال نفت، نشت بنزین و ایجاد ابر بخارات و در نتیجه، آتش سوزی در محوطه است، با رویه واکنش در برابر شرایط اضطراری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عنایت به اهمیت استراتژیک مرکز انتقال نفت و تاسیسات سمنان و مطابق برنامه‌ریزی‌های قبلی تصمیم به برگزاری این مانور در این تاسیسات و مرکز انتقال نفت گرفته شد و در نهایت ۲۵ نفر از همکاران رسمی ما در کنار چهار نفر آتش‌نشانان شرکت ملی پخش، پنج نفر آتش نشانی شهر سمنان و دو نفر از نیروهای اورژانس شهری، این مانور را برگزار کردند.

رییس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق، با بیان اینکه این مانور با مشارکت فعال کارکنان حراست و بسیجان منطقه طرح‌ریزی و اجرا شد، گفت: حضور به موقع و فعال نیروهای مرکز انتقال نفت، جابه‌جایی صحیح و سریع مصدومان فرضی، برقراری نظم و کنترل محل گروه‌های دیگر سازمان‌ها در محل استقرار موقت، از نکات برجسته اجرای این مانور بود.

مسابقات سراسری قرآن شرکت ملی پالایش و پخش برگزار شد

مدیر روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق نیز در خبری با بیان اینکه مرحلۀ نیمه نهایی بیست وسومین دورۀ مسابقات قرآنی کارکنان، فرزندان و همسران کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش در جوار بارگاه منور حضرت رضا (ع) برگزار شد، گفت: در این مرحله تعداد۲۷۲ نفر از شرکت‌های تابعه زیر مجموعه‌ پالایش و پخش در پنج استان‌ سمنان، گلستان، مازندران، خراسانهای شمالی، رضوی و جنوبی برگزیدگان مرحلۀ مقدماتی در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ بایکدیگر به رقابت پرداختند

سیدوحید سیدموسوی بیان کرد: در پایان مسابقات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با کسب ۱۱ رتبه اول، چهار رتبه دوم و پنج رتبه سومی و در مجموع با ۴۶ امتیاز در صدر جدول اعلام نتایج قرار گرفت و پخش سبزوار نیز با کسب ۹ رتبه اولی، چهار رتبه دومی و چهار رتبه سومی و در مجموع با ۳۹ امتیاز مقام دوم را از آن خود کرد.

وی افزود: پخش مشهد نیز با کسب  هفت رتبه اولی، شش رتبه دومی و چهار رتبه سومی و در مجموع با ۳۷ امتیاز مقام سوم جدول نهایی مسابقات را به خود اختصاص داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد