Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی کشف جسد مردی مجهول الهویه در بهمن ماه سال 94 در بلوار رحمت شهرستان شیراز، پلیس از مردم خواست هویت جسد کشف شده را شناسایی کنند.

سرهنگ "فرج شجاعی" بیان کرد: جسد متعلق به فردی مذکر حدودا 30 ساله با قد 170سانتی متر و وزن 60 کیلوگرم و موهای متوسط مشکی رنگ و ریش و سبیل مشکی رنگ و دندان های ناقص و خراب و خالکوبی، طرح شمع بروی بازوی راست و ملبس به ژاکت سرمه ای مارک emiland و تکپوش مشکی رنگ طرح دار که بروی آن UA حک شده و پیراهن آستین کوتاه چهارخانه سرمه ای کرم وشلوار شش جیب سبز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است از کلیه شهروندان درخواست می شود نسبت به شناسایی مقتول و اولیاء دم آن اقدام و هرگونه اطلاعات خود را طریق شماره های 07137184105 یا 07137184144 به اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی فارس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام داماد بی شرم پس از 2 ماه صیغه کردن پروانه 15 ساله

ارتباط شیطانی 2 ایرانی با مرد همجنسگرای معروف تورنتو + عکس

سارا 17 ساله با صابر متاهل به باغ خلوت رفت و..!

قائدی به هوش آمد و شاکر برای اهدای عضو آماده شد / اورژانس حضور دختر در خودرو را تایید کرد + فیلم و عکس

وحید در برابر چشم همسایه ها زن جوانش را سلاخی کرد + عکس

پدری دختر 3 ساله اش را در اجاق گاز پخت +عکس

پدرم مرا برای پسر همسلولی اش در زندان خواستگاری کرد و من ..!

دختری که شاهد قتل وحشتناک مادر توسط دزد شرور بود

زن صیغه ای نقشه وقیحانه ای داشت/سیمین همه را جذب خود کرد اما..!

سیروس شوهرم تا فهمید زن همسایه بیوه است، پنهانی به خانه اش می رفت و ..!

راز 60 حساب با پول های کثیف در کرمان لو رفت

دستگیری دو پسر شرور به خاطر قتل نیم میلیون زنبور عسل

توهین خشن و عجیب فرماندار گلپایگان به یک خبرنگار +فیلم

ممنوع المنبر شدن یک روحانی مشهور کشور / برخورد جدی با مداحانی که در شبکه ماهواره ای امام حسین(ع) فعالیت دارند

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه، عابر پیاده که زنی حدودا ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۰۰ امروز_سه شنبه یازدهم_اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بود به علت بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه، عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلودو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی توجهی به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و از خانواده‌ها خواست در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

کد خبر 749423

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • سیزتا مورودر ؛ خودرو خاصی که احتمالا نمی شناسید! (عکس)
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر