Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر محمدی، مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمالغرب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: مرحله نیمه نهایی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان با حضور شرکت‌های خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب، پالایشگاه تبریز و پخش فرآورده‌های نفتی زنجان، تبریز، اردبیل، ارومیه، میاندوآب به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات روز 5شنبه 5 بهمن‌ماه برگزار شد، افزود: از 43 نفر از منتخبان مرحله مقدماتی 37 نفر در مرحله نیمه نهایی حضور یافتند که 30 نفر از این تعداد موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های صحیح‌خوانی، ترتیل، تحقیق، حفظ تخصصی مفاهیم و نهج‌البلاغه و اذان شدند.
مسئول دارالقرآن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه شمالغرب تصریح کرد: از بین شرکت‌کنندگان این منطقه 16 نفر رتبه اول، 8 نفر رتبه دوم و 6 نفر رتبه سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند. محمدی تاکید کرد: قرآن كریم برنامه كامل زندگی فردی و اجتماعی بوده و چنانچه بتوانیم اعمال و رفتار خود را مطابق دستورات الهی قرار داده و مسیری را كه قرآن برای اعتلای شخصیت انسانی ترسیم كرده، بشناسیم قطعا در زندگی خود موفق خواهیم بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

تیم تراکتور تبریز درتبریز به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

 دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات بیست و هفتم اردیبهشت خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند