Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:25:56 GMT

پیش فروش موتورهای برقی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۹۸۹۴

پیش فروش موتورهای برقی در اصفهان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عليرضا صلواتي در نشست خبری سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود ازپیش فروش موتورهای برقی تا پایان امسال در اصفهان خبر داد.   

علیرضا صلواتی اظهار کرد: امیدوارم گسترش چنین فضاهای نمایشگاهی زمینه‌ساز حضور بیشتر و بهتر جوانان اصفهانی در مسابقات آفرود باشد و اگر تبلیغات و فرهنگ‌سازی خوبی انجام شود جوانان هم از لحاظ تخلیه انرژی و هم از لحاظ رکوردشکنی و مسابقات از آن استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بهار سال 97 نخستین نمایشگاه پاک‌روها در اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: انواع دوچرخه و انواع موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای برقی و هیبریدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و هم فرهنگ‌سازی و هم فروش آن‌ها در این نمایشگاه انجام خواهد شد و مردم نیز از آن استقبال خواهند کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان این که از اواخر بهمن ماه طرح فروش تسهیلاتی موتور برقی در شهر اصفهان آغاز مي شود، گفت: انواع موتورهای برقی و اسکوتر در این طرح برای شهروندان عرضه می‌شود و موتور دانش‌بنیانی که سال گذشته در نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت رونمایی شد تا اواخر بهمن ماه آماده عرضه به مشتریان خواهد بود.

وی با بیان این که این موتورسیکلت 100 درصد تولید داخلی است، خاطرنشان کرد: این موتورسیکلت‌ها بسیار مدرن هستند و جوانان از آن استقبال خواهند کرد؛ ایستگاه شارژ برقی نیز برای آن‌ها در سطح شهر تعبیه شده است و البته با برق خانگی نیز ظرف مدت 3 ساعت قابل شارژ است.

 

انتهای پیام/م

 

سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته در ارومیه برپا شده و علاقه‌مندان کتب دینی و مذهبی را پذیرا می‌شود.

این نمایشگاه در سالن اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی واقع در خیابان ارشاد برپا می‌شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی از ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر بوده و به همراه تخفیف ۴۰ درصدی شامل ۲۰ درصد خرید بن و ۲۰ درصد ناشر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه و فروش کتب علوم قرآنی در ارومیه
  • ◄ به کارگیری نخستین اتوبوس برقی در خط گردشگری اصفهان
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است