Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طلایی‌های جنوب ایران پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی نامشان را به عنوان یک مدعی جدی در جام حذفی و لیگ برتر مطرح کردند اما اظهارات کمالوند پس از باخت 4 بر 0 مقابل استقلال، به خوبی نشان می‌داد که این تیم برنامه خاصی برای آینده ندارد و فقط در تلاش است تا به فینال جام حذفی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نفت پس از شکست سنگین مقابل استقلال در لیگ برتر، بارها به ایراد گرفتن از برنامه ریزی سازمان لیگ پرداخت و مدام از خسته بودن تیمش صحبت کرد در حالیکه این شرایط برای تیم‌هایی مانند نفت تهران، سپیدرود رشت و سیاه جامگان هم وجود داشت اما هومن افاضلی، علی کریمی و رضا عنایتی، هیچ‌گاه به انتقاد گسترده از برگزاری مسابقات نپرداختند!

کمالوند می‌گوید: "فکر نمی‌کردیم در اصفهان سپاهان را ببریم و در تهران پرسپولیس را... ما به نیمه‌نهایی رسیدیم و دو توپ آمد و داخل دروازه رفت... اگر ما می‌خواستیم در لیگ برتر تمرکز بیشتری داشته باشیم از کجا معلوم که امروز می‌توانستیم از این شانس استفاده کنیم... کرار در روز خوب خودش نبود و دلیل هم دارد که حدود 20 روز است بازی نکرده است... باید راجع به واقعیت حرف زد. ما پرسپولیس و استقلال نیستیم... استقلال و پرسپولیس هر سال 7-6 بازیکن که در سطح پایین‌تر هستند را کنار می‌گذارد و 7-6 بازیکن بالاتر را می‌آورند... برای اینکه تبدیل به تیمی در سطح استقلال و پرسپولیس شویم فاصله داریم... باشگاه باید برای فصل آینده برنامه ریزی کند که تیمی که توانسته به نیمه نهایی برسد و در دیدارهای لیگ هم نتایج خوبی بگیرد چه باید بکند که شرایط بهتری پیدا کند..."

کمالوند پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی به هواداران آبادان قول داد که تیم‌های بزرگتر از استقلال را هم در این شهر شکست می‌دهد اما روز گذشته اعلام کرد که تیم او تا رسیدن به آبی‌ و قرمز تهران فاصله زیادی دارد!

او مدام تیمش را با تیم‌های دیگر مقایسه می‌کند و از کمبود بازیکن سطح بالا گله می‌کند و این را به نوعی قصور باشگاه می‌داند اما آیا مثلا گسترش فولادی که با فیروز کریمی احیا شده و همین نفت را در آبادان شکست داد، بازیکن ملی پوش دارد؟! حتی به جرات می‌توان گفت هافبک‌های صنعت نفت از هافبک‌های خوب و باتجربه لیگ ایران هستند که شاید تیم‌های دیگر داشتن بازیکنانی مانند آن‌ها را آرزو کنند!

او حالا به جای اینکه به دلایل فنی حذف تیمش از جام حذفی فکر کند، توپ را بی هدف در زمین باشگاه شوت می‌کند و بازهم به هواداران وعده می‌دهد که در فصل بعد حداقل در رده سوم جدول قرار بگیرد! اما مثلا از این صحبت نمی‌کند که چگونه هافبک‌های تیمش اسیر برنامه‌های تاکتیکی شفر شدند و هافبک‌های استقلال با فشرده کردن فضای میانه میدان، به خوبی هافبک‌های صنعت نفت را فلج کردند تا خلاقیت این تیم از بین برود! شاید ایراد از کرار نبوده، شاید کرار به خوبی توسط بازیکنان استقلال مهار شد تا نتواند کاری برای صصنعت نفت انجام دهد!

کمالوند می‌گوید فکر نمی‌کردیم سپاهان و پرسپولیس را ببریم و این نشان می‌دهد که او برنامه خاصی برای نتیجه گیری ندارد که تیمش را از پیش برنده نمی‌داند، در صورتیکه اصل و هدف فوتبال پیروزی در هر مسابقه است!

او مدعی است که دو توپ روی دروازه تیمش آمد و استقلال برنده شد درصورتیکه تنها برنامه تیم صنعت نفت گرفتن خطا درون 18 قدم یا نزدیک محوطه جریمه استقلال بود و اگر رحمتی و مدافعان استقلال در اواسط نیمه دوم تمرکز و هوشیاری خودشان را حفظ می‌کردند، صنعت نفت همان یک گل را هم نداشت!

بهتر است سرمربی محترم و با تجربه لیگ برتری، به گذشته خودش برگردد و یاد روزهایی بیفتد که تراکتورسازی را تماشاگر پسند به زمین می‌فرستاد. او نباید اسیر حاشیه‌ها شود و مطمئنا اگر فقط روی مسائل فنی تمرکز کند، قناری‌های آبادان با همین نفرات و با همین شرایط، نتایج خوبی خواهد گرفت و در ادامه لیگ به خوبی صعود خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد