Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:56:29 GMT

در اينستاي ستاره‌هاي خارجي چه خبر است؟ (120)

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۰۵۷۸

در اينستاي ستاره‌هاي خارجي چه خبر است؟ (120)

خبرگزاري آريا - برترين ها - نگين فاني نام: اينستاگرام، اين روزها تبديل به دفترچه خاطرات تصويري خيلي ها شده است. بسياري از چهره هاي شناخته شده دنياي هنر و ورزش هم، از اين طريق با طرفداران خود در دورترين نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوي ديگر سعي دارند با اين روش هواداران بيشتري نيز براي خود دست و پا کنند که اين نيز خود به يک رقابت حيثيتي ميان سلبريتي هاي قرن 21 تبديل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حتي گاهي اوقات عکس هايي به اشتراک مي گذارند که جنجال بسياري به راه انداخته و خبرساز مي شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب مي شود و شهرت بيشتري نيز براي آنها به ارمغان مي آورند. در اين سري مطالب ما سعي داريم به طور هفتگي گزيده اي از عکس هاي چهره هاي محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاريم.
«زين مليک» براي مراسم گرمي امسال رنگ صورتي را انتخاب کرده بود.

«جنيفر لوپز» با گفتن اين جمله که «هميشه همه چيز دست خداست» به هوادارانش شب بخير گفت.

«ريتا اورا» هفته ي گذشته با انتشار آهنگ و ويديو کليپ «For You» که همراه با «ليام پين» و براي فيلم «پنجاه طيف آزادي» خوانده است آنقدر سرش شلوغ شده بود که وقت سر خاراندن هم نداشت.

«بليک لايولي» با ظاهري متفاوت زير دست گريمورهاي فيلم «The Rhythm Section».

«راک» با اين عکس از آغاز مراحل توليد فيلم جديدش به نام «Jungle Cruise» خبر داد.

اين نگاه متفکرانه‌ي سگ «زندايا» به دوربين فوق العاده است!

«مايلي سايرس» از اين که در مراسم گرمي امسال افتخار داشتن يک اجراي مشترک با «التون جان» را داشته است به شدت ذوق مرگ شده بود.

«نايل هوران» کاري به مراسم گرمي و اين حرف ها نداشت و طبق معمول در حال خوش گذراندن و گلف بازي کردن بود!

«آرمي همر» لباس هايش را با تلفن هاي عمومي لندن ست کرده است!

بدون شک اين عکس با نگاه همراه با ذوق و تعجب اين خانم به «بيانسه» «جي زي» يکي از بهترين عکس هاي مربوط به مراسم گرمي امسال بود.

«جان لجند» در حال ژست گرفتن با شکم «کريسي تيگن» در مراسم گرمي.

«رابرت پتينسون» و «ميا واشيکوفسکا» در مراسم افتتاحيه ي فيلم «دوشيزه» در جشنواره ي فيلم ساندنس.

«کاترين لنگفورد» در مقبال دوربين عکاس هاي مجله ي «ورايتي».

خوب، مثل اين که بالاخره آثار بارداري دارند در ظاهر «کيت ميدلتون» هويدا مي شوند!

«تام کروز» براي تبليغ فيلم جديدش، يعني «مأموريت غير ممکن6» بالاخره به دنياي اينستاگرام پيوست.

«اپرا وينفري» با يک کت از برند «گوچي» روي جلد شماره ي ماه مارس مجله ي «اينستايل».

«جيسون موموا» با ريش و سبيل هاي يخ زده، سر صحنه ي فيلم برداري فصل سوم سريال «مرز»؛ بخش عمده ي اين سريال در نواحي بسيار سرد کانادا فيلمبرداري مي شود.

«امينم» و مدير برنامه اش روي جلد مجله ي «بيلبورد»؛ او در مصاحبه با اين مجله خيلي صريح و بي پرده نظرات خود در مورد رئيس جمهور آمريکا را بيان کرده است.

از آرايش هاي جديد «ليدي گاگا» اين طور به نظر مي سد که آرايشگرش را عوض کرده باشد!

«هنري کويل» و ساير ستاره هاي فيلم «مأموريت غير ممکن6»، «تام کروز»، «سايمون پگ»، «ربکا فرگوسن» به علاوه ي «پالوما فيث»، خواننده و هنرپيشه، مهمان برنامه ي «گراهام نورتون» بودند.

«لانا دل ري» در ديدار با کودکان بستري در بيمارستان کودکان واشنگتن.

«پينک» در حال سواري دادن به دختر کوچولويش بعد از اجرا در مراسم گرمي.

«پينک» در يک عکس ديگر هم از ديدار دخترش با «ريحانا» خبر داده و گفته بود که او عاشق ري ري است و ديدن او برايش مثل يک رويا بوده است.

وقتي «جو جوناس» هرکول مي شود!

«سوفي ترنر» و «جو جوناس» در حال رفتن به مهماني هاي قبل از مراسم گرمي. فقط معلوم نيست چرا جو در اين عکس جو جوناس هميشگي نيست!

مثل اينکه قرار است «بي بي رکسا» و «کاميلا کابيو» با هم يک کار مشترک داشته باشند!

«گوئينث پالترو» و دوستان هميشه همراهش در يک کنفرانس يک روزه ي مربوط به سلامتي و تندرستي.

«ليام پين» با اين عکس از استقبال بي نظير هوادارانش از آهنگ «For You» تشکر کرد.

«جسيکا آلبا» ظاهرا قصد ندارد پيش از بازگشت اندامش به حالت عادي عکس جديدي از خودش به اشتراک بگذاريد و همچنان به عکس هاي ديگران و يا عکس هاي قديمي و حتي زير خاکي اکتفا مي کند.

«شارليز ثرون» با اشتراک گذاشتن اين عکس گفت که بي صبرانه در انتظار فرا رسيدن تاريخ اکران فيلم «بيگانه» است. همان طور که مي بينيد هنرپيشه هاي مطرحي در اين فيلم ايفاي نقش کرده اند.

«درو بريمور» در حال آرايش کردن در يک رستوران کره اي! خانم ها هميشه و در هر شرايطي توانايي خود در انجام چند کار به طور همزمان را ثابت کرده اند.

«گل گدوت» به عنوان يک يهودي، در روز يادبود قربانيان هولوکاست با اين عکس گفت که اين اتفاق هرگز نبايد فراموش شود.

«آليشيا کيز» هفته ي گذشته سي و هفت ساله شد!

بعد از هزار سال يادمان افتاد که «مگان فاکس» هم عضو اينستاگرام است و مدت ها از آخرين عکسي که از او برايتان گذاشته بوديم مي گذرد.

از انگيزه ي «لورد» هنگام گرفتن اين ژست براي اين عکس هيچ اطلاعاتي در دست نيست.

«نيک جوناس» با اين عکس به «آليسيا کارا» براي دريافت جايزه ي گرمي بهترين هنرمند جديد سال 2018 تبريک گفت. آليسيا اولين هنرمند کانادايي است که اين جايزه را دريافت مي کند.

«ايگي آزاليا» در سفر به نيويورک براي شرکت در مراسم اهداي جوايز گرمي.

«آنجلينا جولي» در سفر به اردن براي ديدار با پناهندگان سوري.

«آرنولد شوارتزنگر» و پسرش پاتريک در حال تماشاي سريع ترين و خطرناک ترين مسابقات اسکي دنيا در اتريش.

«هيو جکمن» با اين عکس به «جيمز کوردن» گفته بود که در انتظار تماشاي مراسم اهداي جوايز گرمي با اجراي اوست، اما خيلي ها از اجراي کوردن راضي نبودند و حتي انتقادهايي زيادي از او شد.

«نيمار» و ماماني اش.

«کريس رونالدو» پس از دريافت جايزه ي ارزشمندترين ورزشکار سال به رأي مردم چين.

«مارکو آسنسيو» در حال گردش با خانواده در تعطيلات آخر هفته.

«سيلا گنچ اوغلو» در يک روز زيباي برفي.

«اسلي انور» در پرطرفدارترين پيست اسکي ترکيه.

«هاديسه» آماده براي ضبط قسمت جديد مسابقه ي تلويزيوني «O Ses».

«دمت آکالين» که علاقه ي خاصي هم به نمايش گذاشتن لباس ها و کفش هاي گران قيمت خود و حتي مطرح کردن مبلغي که بابت آنها داده است دارد، اين بار با يک لباس از برند «گوچي»

«ازگي مولا» در سفر به پاريس، روزهايي که دلش مي خواست در هجده سالگي تجربه شان مي کرد، اما حالا سي و چهار ساله است. ناراحت نباش ازگي جان، خيلي ها تا اين سن که هيچ، تا آخر عمر هم نمي توانند به پاريس بروند.

«مرت فيرات» در برابر دوربين عکاسان مجله ي «L’officiel»؛ او که اين روزها مشغول بازي در سريال «Ufak Tefek Cinayetler» است هفته ي گذشته به خاطر اعتقادات سياسي خود زير ذره بين و مورد انتقاد خيلي ها قرار گرفته بود.

حدود يک ماهي از انتشار شايعه ي رابطه عاشقانه ي «جي دراگون» و «لي جو يئون» مي گذرد، اما قيافه ي جي دراگون اصلا شبيه آنهايي نيست که تازه عاشق شده اند!

اصلا فکر نکنيد که طرفداران «بکهيون» از اين عکس او خوششان نيامده است، کاملا برعکس، خيلي هم مورد استقبال و تعريف و تمجيد قرار گرفته است!

«سونگ هي کيو» با يک باراني از برند «ديور» که خيلي هم به او آمده است.

«جيسو» بعد از يک ماه غيبت با عکس هاي فوتو شوت مجله ي «فرست لوک» کره به اينستا بازگشت.

«آي يو» اين روزها مشغول بازي در سريال جديدي به نام «My Mister» است که امسال از تلويزيون کره پخش خواهد شد.

«شاهرخ خان» با اين عکس از «داوس» خداحافظي کرد. البته آقاي خان براي ديدار با پرزيدنت ترامپ به داوس نرفته بود و دليل اصلي سفرش دريافت يک جايزه بود.

«کاجول» در اولين مراحل فيلم جديدش به نام «ايلا» که همسرش، «آجاي دوگان» از تهيه کنندگان آن است.

هر کسي بتواند اين خنده ي دختر کوچولوي «شاهد کاپور» را ببيند و حداقل لبخند نزد برنده است!

«رانوير سينگ» که اين روزها با فيلم «padmaavat» اسمش حسابي روي زبان ها افتاده است از اين که مورد تأييد منتقدان قرار گرفته بسيار خوشحال است.

«انوشکا شرما» در حال يادگيري گلدوزي براي فيلم جديدش به نام «Sui Dhaaga».

«پريانکا چوپرا» که اين روزها بيشتر هاليوودي شده و از باليوود فاصله گرفته، در مراسم گرمي 2018.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!

نیازی به ذکر این مقدمه نیست که سفرها و دیدارهای دیپلماتیک، آن هم در سطح عالی و سران، همیشه نشان دهنده اقدامات مهمی هستند که راه را برای توسعه روابط اقتصادی و حفظ منافع ملی هموار می کنند و برنامه ریزی برای سفر خارجی روسای جمهور، یک عملیات پیچیده، هزینه بردار و هدفمند است. دو سفر خارجی اخیر سید ابراهیم رئیسی به دو کشور آسیایی پاکستان و سریلانکا، ما را با این پرسش روبرو می‌کند که در شرایط فعلی، ایران با این دو کشور اصطلاحا چه صنمی دارد و چرا سفر باید در سطح عالی صورت بگیرد؟

بگذارید پاسخ این سوال را از زبان خود آقای رئیسی بشنویم. او در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره دستاوردهای این دو سفر، به این اشاره کرده که «مردم پاکستان علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند» و «درباره همکاری ‌ها در حوزه انرژی تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد این همکاری‌ها با قوت ادامه پیدا کند. همچنین در حوزه همکاری‌های تجاری و اقتصادی، با موافقت دو کشور، رسیدن حجم مبادلات به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول هدف‌ گذاری شد».

رئیسی به این اشاره کرده که «فعالان اقتصادی پاکستانی، مصمم بودند کار را به نحوی دنبال کنند که در زمان کوتاهی به حجم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری برسیم». وی درباره سریلانکا نیز اعلام کرده که حضور در مراسم «افتتاح طرح بزرگ و چند منظوره برق‌آبی در این کشور که از سوی شرکت ایرانی فرآب ساخته شده» هدف اصلی و «موضوع دوم سفر به سریلانکا گسترش تجارت و همکاری اقتصادی با این کشور بود که تصمیمات خوبی درباره آنها اتخاذ شد».

رئیس قوه مجریه در بیان پیام سیاسی سفر نیز گفته «منطقه و جهان این پیام را از این سفر دریافت کردند که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد». خبرگزاری دولتی ایرنا هم از این خبر داده که در دیدار رئیسی و همتای او در سریلانکا، ۵ سند همکاری در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری به امضا رسید.

خوب... در یک تحلیل اجمالی و کوتاه، خیلی راحت می‌توان نتیجه گرفت که واقعا خبری نیست و ما به قول خود آقای رئیسی، بیشتر با یک ارسال پیام سیاسی به جهانیان روبرو هستیم. رئیس قوه مجریه می‌خواهد به زبان ساده بگوید: پس از حمله تنبیهی به اسراییل، لازم دیدیم نشان دهیم که ارتباط خود را با دوستانمان ادامه می‌دهیم. همین.

ما با صحنه گویا و روشنی مواجه هستیم که به ما می‌گوید، نه دستاورد فعلی و نه چشم‌انداز توسعه آتی روابط ایران با پاکستان و سریلانکا، انطباقی با سطح عالی ندارد و اعزام یک وزیر، منطقی‌تر بود. چرا که سخنان رئیسی درباره اهداف اقتصادی هم، حامل هیچ دالّ و نشانه‌ای از پیشرفت نیست. او می‌گوید: «مصمم بودند کار را به نحوی دنبال کنند که در زمان کوتاهی به حجم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری برسیم». به چه نحوی؟ آیا پروژه، برنامه و تعریف روشنی برای رسیدن به هدف ۱۰ میلیارد دلاری وجود دارد؟ آیا هدف از سفر در سطح عالی، صرفا سلام و احوالپرسی و هدف گذاری است؟ در شرایطی که هیچ پیشرفتی در مورد خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان وجود ندارد و حتی اگر لوله‌ای نیز احداث شود، گاز چندانی برای صدور نداریم، در دیگر حوزه‌های اقتصادی، اتفاق خاصی روی داده است؟

درباره سریلانکا نیز باید به این اشاره کرد که صادرات خدمات فنی مهندسی شرکت دولتی فرآب، قطعا رویداد ارزشمندی است و عملیات فنی مهندسین ایرانی در سریلانکا، شایان تقدیر است. این شرکت اعلام کرده که از قِبل این پروژه، پانصد میلیون دلار پول نقد تحویل گرفته است. قطعا کسب چنین درآمدی، سزاوار تحسین است. اما واقعیت این است که این شرکت معتبر ایرانی، همواره گل سر سبد صادرات خدمات فنی مهندسی بوده و در دوران روحانی و حتی قبل از روحانی هم، فارغ از مسیر سیاسی قوه مجریه، کار خودش را کرده، جایزه گرفته و از آسیای میانه و عراق گرفته تا آفریقا، پروژه‌های بزرگ خود را با موفقیت و با استانداردهای جهانی اجرا کرده است. یعنی به عبارتی روشن و بدون تعارف، موفقیت فرآب، دخلی به دولت ندارد و بخشی از انباشت دانش، تخصص و اعتبار ذخایر علمی و فنی کشور است. در نتیجه، اینجا هم نیازی به حضور رئیسی نبود و اتفاق جدیدی روی نداده که منجر به توسعه روابط اقتصادی کشور شود. اگر شرایط حاکم بر روابط خارجی ایران و مشکلات داخلی رفع شود، ظرفیت ایران برای صادرات خدمات علمی و فنی مهندسی، خیلی خیلی بیشتر از پولی است که فرآب از سریلانکا درآورده است.

ایران، هم اکنون در شرایط اقتصادی بسیار دردناک و اسفناکی به سر می‌برد. تورم در همه‌ی بخش‌های زندگی ما ایرانیان بیداد می‌کند و بدون تردید، بخش قابل توجهی از این وضعیت، ناشی از رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی، موضوع تحریم‌های آمریکا، مساله هسته‌ای، بی‌توجهی به FATF و شفافیت مالی و اختلاف با آمریکا و اروپا است. تا زمانی که راهی برای خروج از این آچمز عجیب پیدا نشود، نه در شرق آسیا، نه در میان همسایگان، نه در آفریقا و دیگر مناطق جهان و نه در سیارات دیگر، نمی‌توان کاری برای اقتصاد ایران کرد.

شاید برای مصرف داخلی ماشین‌های تبلیغاتی و جناحی، بتوان صدها بار در مورد ترجیح سیاست همسایگی دادِ سخن داد و اعلام کرد که ایران نیازی به ارتباط با آمریکا و اروپا ندارد، اما بر روی ارض واقع، شرایط روشنی داریم که نشان می‌دهد حتی عراق نیز که مثلا نزدیک‌ترین دوست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است، در این شرایط سخت، نمی‌تواند دو ماهیتابه املت و دو بطری نوشابه از ایران بخرد و پول آن را نقدا پرداخت کند.

دیپلماسی و سیاست خارجی، سینما و سریال تلویزیونی نیست که بشود با چهار تهیه کننده خودی و چند شرکت و نهاد دولتی و حاکمیتی سر و ته ان را هم آورد و جشنواره های فرمایشی به راه انداخت. دیپلماسی و سیاست خارجی، حوزه ای نیست که بتوان با چند دقیقه سخنرانی شعاری و انگیزشی صدر و ذیل آن را به هم دوخت. این حوزه، علاوه بر عامل انسانی متخصص و اهل فن، به برنامه، رویکرد منطقی و انطباق با شرایط عینی خارج و داخل نیاز دارد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899482

دیگر خبرها

  • اونتادور SVJ ؛ این لامبورگینی طبیعت گرمی دارد! (فیلم و عکس)
  • آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • چگونه ستاره مُرده دوباره زندگی از سر گرفته است؟ + فیلم
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی