Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیئت تیر اندازی آذربایجان غربی از اعزام تیراندازان آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی کشور در بهمن ماه سال جاری خبرداد.

حبیب الله قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در خصوص اعزام تیم آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی کشور گفت: در تاریخ سیزدهم بهمن تیم تپانچه بادی و همچنین در تاریخ 23 بهمن نیز تیم تفنگ بادی به مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در بخش اقایان و بانوان اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قربانی با اشاره به افتخارآفرینی تیراندازان استان تصریح کرد: 3مدال تیمی، 8 اعزام به مسابقات قهرمانی کشور وکسب 2 مدال طلا کشوری، 1 مدال نقره کشوری، 2 مدال برنز کشوری حاصل تلاش های هیئت تیر اندازی آذربایجان غربی در ماه سال جاری است.

سرپرست هیئت تیر اندازی آذربایجان غربی  افزود: مقام اول تیمی رشته تفنگ بادی پسران، مقام اول تیمی رشته تپانچه بادی دختران، مقام دوم تیمی رشته تفنگ بادی دختران، مقام سوم فردی رشته تفنگ بادی پسران، مقام سوم کشوری رشته تفنگ بادی دختران از مقام های کسب شده توسط تیم تیراندازی استان در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان است.

قربانی در خصوص کارهای انجام شده برای استعداد یابی در آذربایجان غربی تصریح کرد: کارهای بسیاری طی یک سال اخیرتوسط یکی از باشگاه خصوصی در استان صورت گرفته که تاثیر بسیار زیادی بر سطح کیفی هیئت تیر اندازی داشته است.

 وی ادامه داد: محمد رضا پور یکی از ورزشکاران استان به تیم ملی دانشجویان در رشته تپانچه بادی نیز دعوت شده است.

قربانی در خصوص مسابقات آزاد باشگاه های کشور که در کرج برگزار می شود اظهار کرد: دراین مسابقات نیز تیم آذربایجان غربی مقام سوم بخش پسران ومقام های دوم و سوم بخش دختران را کسب کرده است.

وی در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی تاکید کرد: دومین دوره مسابقات تیر اندازی به مناسبت دهه فجر به همت هیئت تیر اندازی ارومیه و در محل خانه تیراندازی ارومیه و به صورت آزاد برگزار خواهد شد. 

سرپرست هیئت تیر اندازی آذربایجان غربی  در خصوص افراد بیمه شده ورزشی در هیئت تیر اندازی خاطر نشان کرد: در ماه اخیر در مجموع 226 نفر بیمه ورزشی در این هیئت ثبت شده است که از این میان 152 نفر بانوان و 114 نفر آقایان تشکیل شده است.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد

با اعلام کنفدراسیون آسیا؛ مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دلیل کنسل شدن پروازهای کشورهای مختلف‌ به دوبی‌ و در‌‌ پی سیل شدید و بی‌سابقه‌ در‌ امارات، مسابقاتی که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد.

رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی آسیا قرار بود طی روزهای 31 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار شود.

 به زودی تاریخ جدید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور خوی-مرند
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره