Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اختلافات موجود میان ایران و عربستان، در بخش اعظمی از دیدارهای فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا از امتیاز میزبانی محروم بود و در کشورهای دیگری از تیم‌های سعودی پذیرایی کرد.

* سرخ‌پوشان پایتخت دو دیدار رفت و برگشت مرحله گروهی مقابل الهلال عربستان را در مسقط عمان برگزار کردند که هر دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل الاهلی عربستان و بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی با الهلال عربستان هم در عمان برگزار شد که نتایج مشابه 2-2 به دست آمد تا شاگردان برانکو در این کشور حوزه خلیج فارس هیچ‌گاه طعم پیروزی را نچشند.

* پرسپولیس در مرحله گروهی یک بازی مقابل الریان قطر در دوحه برگزار کرد که با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و با خاطره تلخی به ایران برگشت. هر چند پیروزی یک بر صفر مقابل لخویا در قطر و صعود به مرحله نیمه‌نهایی، این خاطره تلخ را تا حدود زیادی پاک کرد.

* سرخ‌پوشان 3 بار هم در امارات به میدان رفتند که 2 پیروزی و یک شکست سنگین را به نام خود ثبت کردند. شاگردان برانکو مقابل الوحده امارات در مرحله گروهی با درخشش مهدی طارمی 3 بر 2 پیروز شدند و بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل الاهلی عربستان را 3 بر یک بردند و برای نخستین بار به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند.

* البته شکست سنگین 4 بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال در امارات پس از شوک محرومیت طارمی، سبب شد کاروان سرخ‌پوشان با خاطره‌ای تلخ، این کشور عربی را ترک کند و با لیگ قهرمانان وداع کند.

با وجود اینکه امید می‌رفت کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم برگزاری دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث را لغو کند اما این حکم همچنان پابرجاست. با توجه به خاطرات نه‌چندان خوب پرسپولیس از عمان و حضور پررنگ طرفداران تیم‌های سعودی در این کشور، این بار مدیران باشگاه پرسپولیس، قطر را پیشنهاد داده‌اند تا در صورت برخورد به نمایندگان عربستان در مراحل بالاتر، در دوحه به مصاف حریفان بروند.

البته امارات نیز گزینه خوبی برای سرخ‌پوشان محسوب می‌شد اما این کشور رابطه نزدیکی با عربستان دارد و به همین دلیل احتمال میزبانی پرسپولیس در این کشور بعید به نظر می‌رسید.

604

پرسپولیس عمان قطر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس آسیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا رم و میلان در ورزشگاه المپیکو به مصاف همدیگر می‌روند. پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

نظرتان درباره بازی؟
مطمئناً یک بازی سطح بالا خواهد بود. ما باید بیشتر از پنجشنبه گذشته مراقب جزئیات باشیم. من به تیم اعتماد دارم.

شایعه اخراج شما در صورت نرسیدن به نیمه‌نهایی؟
من هم آن را خوانده‌ام، اما فردا فرصتی داریم که به نیمه‌نهایی برویم. سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم کرد و فردا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

پی‌اس‌جی و دورتموند، حریفان میلان در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به نیمه‌نهایی رفته‌اند و میلان حذف شده است، نظری دارید؟
ما همان تیمی هستیم که فصل گذشته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.
سطح بالا رفته است و ما نیز این کار را قبلا انجام داده‌ایم. یکی از حریفان ما امسال به فینال خواهد رسید، اما صحبت درباره آن بی‌فایده است.

کلید کامبک مقابل رم؟
اگر خوب دفاع کنیم، می‌توانیم بازی را ببریم. در دیدار قبل از نظر دفاعی مشکلاتی داشتیم و از همین نظر گل خوردیم.

در صحبت به بازیکنان به آنها چه گفتید؟
من چیزهای ساده‌ای گفتم. این یک بازی حذفی است، اما ما باید از این شب لذت ببریم. نکته مهم این است که تمام توان‌مان را برای پیروزی و صعود بگذاریم.

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است