Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@05:09:47 GMT

جذاب‌ترین ورودی ساختمان در جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۰۸۸۸

جذاب‌ترین ورودی ساختمان در جهان

‍‍‍‍‍‍

یکی از زیباترین ورودی‌های ساختمان در جهان متعلق به لابی شرکت Salesforce در سانفرانسیسکو است.

ایران آنلاین /تصور اینکه پیش از شروع کار از یک آبشار زیبا عبور کنید و یا به جنگلی سبز با درختانی انبوه وارد شوید بسیار هیجان انگیز و آرامش بخش خواهد بود. کارمندان شرکت saleforce چنین تجربه ای دارند.بالای درب لابی این شرکت یک صفحه نمایش بسیار بزرگ تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

107 فوت LED با ساخت سفارشی، تصاویر بدیع‌ترین مناظر طبیعی را مقابل چشم کارمندان قرار می دهد. این طراحی خلاقانه برای تمامی افرادی که شاهد آن هستند انگیزه بخش خواهد بود و استرس فضای کاری را به شدت کم می‌کند.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی

برج‌ های دوقلوی اداری تجاری گلستان در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع در 35 طبقه شامل (8 طبقه زیر زمین و نیم طبقه منفی 1+ همکف و نیم طبقه تجاری24+ طبقه روی همکف)، در منطقه 6 تهران و در تقاطع خیابان شیراز جنوبی و خیابان آقاعلیخانی قرار دارد.

به گزارش میزنفت، از ماه ها پیش بود که موضوع انتقال ساختمان شرکت ملی نفت به این برج ها در دستور کار قرار گرفت و مذاکرات برای خرید این برج ها که بی شباهت به ساختمان پتروناس مالزی نیست، آغاز شد.
 

این برج ها که متعلق به بیمه ایران است طی دو سال گذشته محل بحث های حاشیه ای فراوانی بوده که گوشه ای از آن در رسانه ها منتشر شده است.
 شرکت ملی نفت اما با این وجود قصد دارد این برج ها را خریداری کند تا خود را از وزارت نفت جدا کرده و با ساختمان فرسوده این روزهای خود در حیابان طالقانی خداحافظی کند.

 یک منبع آگاه با تایید این موضوع گفت: به دلیل هزینه بالای نگهداری ساختمان های فعلی شرکت ملی نفت در خیابان طالقانی که اغلب عمری بالای 50 سال دارند، قرار شده بود ساختمانی جدید تهیه شود که برای این مهم، برج های دو قلوی بیمه ایران معرفی شد.
وی ادامه داد: مذاکرات در مراحل پایانی است و دو طرف روی قیمت 23 هزار میلیارد تومان به جمع بندی رسیده اند اما احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی  فعلا حاضر نیست به این معامله مهر تایید بزند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است 
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری