Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:20:28 GMT

امحاء لیموترش های قاچاق در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۱۱۹۸

امحاء لیموترش های قاچاق در بیرجند

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ شیخ زاده،رییس اداره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی گفت: 2 تن و500 کیلوگرم لیموترش قاچاق به ارزش 115 میلیون ریال در بیرجند امحا شد.
وی افزود: این میوه ها توسط 21 قاچاقچی از پاکستان وارد کشور شده بود که مأموران ایست و بازرسی در شهرستان های بیرجند، نهبندان و فردوس آن ها را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/ب
امحاء 2.5 تن میوه قاچاق در بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش حسابرسی شهرداری بیرجند در صحن علنی شورا مطرح شد

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از طرح گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۱ شهرداری در صحن علنی شورا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عبدالرزاق‌نژاد در جلسه علنی شورای شهر بیرجند اظهار داشت: گزارش حسابرسی سال 1401 مجددا به شهرداری ارسال می‌شود تا در صورت ارائه مستندات در مدت زمان کوتاه باقیمانده به مؤسسه اعلام شود.

وی با اشاره به نامه دو فوریتی شهرداری مبنی بر احداث برج‌های ارتش افزود: شورا با لایحه شهرداری در این زمینه مخالفت کرد، اما با کلیات احداث این طرح موافقت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: با نظر موافق اعضای شورا، با تدفین مدیرمسئول روزنامه زعفران در قطعه هنرمندان نیز موافقت شد.

عبدالرزاق‌نژاد با اشاره به مصوبات برگشتی هیئت تطبیق افزود: پیشنهاد شهرداری برای واگذاری اراضی در بلوار پیامبر اعظم(ص) برای پارکینگ خودروهای سنگین و صدور پروانه دانشگاه فرهنگیان برای اصلاح موارد درخواستی هیئت تطبیق به شهرداری ارسال شد.

وی از موافقت شورا با همکاری شهرداری در برگزاری آزمو‌ن‌های پایه یک رانندگی با انجمن خیریه حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: در جریان این جلسه شورا، گزارش درآمد و هزینه بهمن ماه سال جاری شهرداری نیز توسط رئیس کمیسیون عمران مطرح شد که مقرر شد با نظر کمیسیون، طی مکاتبه‌ای با شهرداری خواستار توجه بیشتر به موارد اصلاحی شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از موافقت شورا با تفاهم نامه فیمابین شهرداری، شرکت مخابرات و شاتل خبر داد و عنوان کرد: نامه دو فوریتی شهرداری مبنی بر اصل مولد سازی زمینهای شهرداری در سطح شهر نیز مطرح شد که مورد مخالفت قرار گرفت.

عبدالرزاق‌نژاد همچنین در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: با توجه به اتمام مهلت قانونی پاسخ به مصوبه شورای شهر بیرجند در مورد عزل شهردار توسط فرمانداری که خارج از موعد مقرر و خارج از چارچوب کمیته تطبیق بوده، 5 نفر عضو  شورای شهر هم چنان بر مصوبه خود تأکید دارند.

وی افزود: مهدی بهترین توسط شورای شهر بیرجند از سمت شهردار عزل شده و انجام مکاتبات اداری ایشان به جز امور مربوط به حقوق کارکنان، نیروهای خدماتی یا کارگری و شرکتی وجاهت قانونی ندارد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • استاندار خراسان جنوبی به مرکز توانبخشی علی اکبر (ع) قول هدیه میلیاردی داد
  • استقبال شهرداری بیرجند با ۷۰ المان از نوروز ۱۴۰۳
  • فرودگاه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳
  • تأیید صحت انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان خراسان جنوبی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند زیر بار ترافیک رفت
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان - بیرجند زیر بار ترافیک رفت
  • ۲۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بیرجند به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت
  • گزارش حسابرسی شهرداری بیرجند در صحن علنی شورا مطرح شد
  • کسب مقام سوم کشور از سوی ژیمناست بیرجندی