Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني نينتندو اخيراً گزارش مالي خود از سه ماهه پاياني سال 2017 را منتشر کرده و به انتشار آمار و ارقامي پرداخته که از عملکرد بي نظير کنسول سوييچ حکايت دارند. اين کمپاني ژاپني ضمن اعلام فروش 14.86 ميليون واحدي سوييچ تا پايان سال 2017، خبر از کسب درآمد 7.88 ميليارد دلاري و سود عمياتي 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

26 ميليارد دلاري تا پايان سال گذشته خبر داده که به شکل قابل قبولي از سود 947 ميليون دلاري 9 ماه پاياني سال 2016 بيشتر است.
طي نه ماه پاياني 2017 که روز 31 دسامبر به پايان رسيد، نينتندو 12.1 ميليون کنسول سوييچ به فروش رساند و مجموع واحدهاي فروخته شده را به 14.86 ميليون رساند. اين بدان معناست که از همين حالا و طي تنها ده ماه، سوييچ از فروش کنسول Wii U در مدت زمان 4 سال پيشي گرفته است.

گذشته از سخت افزار سوييچ، نينتندو تا به امروز 47 ميليون بازي براي کنسول هيبريدي خود به فروش رسانده است. کمپاني ساکن کيوتو مي گويد پر فروش ترين بازي سوييچ تا به اين لحظه Super Mario Odyssey بوده که 9.07 ميليون کپي فروخته. بعد از اديسه، نام بازي هاي ماريو کارت 8 ديلاکس (با فروش 7.3 ميليوني)، اسپلتون 2 (با فروش 4.91 ميليوني)، زلدا (با فروش 6.7 ميليوني)، آرمز (با فروش 1.6 ميليوني) و زنوبليد کرونيکلز 2 (با فروش 1.06 ميليوني) به چشم مي خورد.
اين موفقيت، تنها به کنسول سوييچ محدود نبوده و عناوين کنسول دستي 3DS هم در جلب نظر مخاطبان بسيار موفق بوده اند. دو بازي Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon تا به امروز 7.17 ميليون واحد فروخته اند و اين رقم براي دو بازي ماريو کارت 7 و نيو سوپر ماريو بروز 2 به ترتيب به 16.7 و 12.43 ميليون مي رسد.
کنسول 3DS در نه ماه پاياني 2017 بالغ بر 5.86 ميليون واحد فروخته که 9 درصد نسبت به عملکرد اين کنسول در همين بازه زماني از سال 2016 ضعيف تر به حساب مي آيد. در نهايت ناگفته نماند همين حالا که اين خبر نگاشته مي شود، سهام کل نينتندو ارزشي معادل 49 ميليارد دلار دارد که تا دو برابر از ارزش نينتندو طي سال گذشته بيشتر است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵ درصدی صید ماهی از دریاچه سد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، جواد شاشانی گفت: فعالیت صیادی در دریاچه سد مهاباد از اول مهر ماه سال قبل آغاز شده بود و در این مدت اعضای تعاونی توانستند بیش از ۴۰ تُن انواع ماهی بویژه گونه سوف را صید کنند.

او افزود: هم اکنون  صید ماهی در دریاچه سد مهاباد با توجه به شروع فصل تخم‌ریزی ماهی‌ها، متوقف شده است.

مدیرعامل تعاونی صید و صیادی مهاباد اضافه کرد: در سال‌های گذشته به دلیل رهاسازی گونه سوف که از سایر گونه‌های بومی تغذیه می‌کند، اکوسیستم دریاچه سد را تغییر کرده  لذا امسال همزمان با صید ماهی در این سد، طرح مبارزه با گونه سوف نیز اجرا شد.

شاشانی تصریح کرد: به دلیل عدم رهاسازی بچه‌ماهی در سد مهاباد، میزان صید ماهی از سد کاهش یافته است در حالیکه سال‌های گذشته سالیانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تُن ماهی توسط اعضای تعاونی صید و صیادی مهاباد برداشت می‌شد.

او ادامه داد: در تعاونی صید و صیادی مهاباد ۴۱ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال دارند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • افزایش ۱۵ درصدی صید ماهی از دریاچه سد مهاباد
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!
  • ترس بازار از افزایش دامنه نوسان؟