Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۲۴ پروژه با ۸۵۱ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید، گفت: در دهه فجر ۱۷ پروژه با اعتبار ۵۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، بهمن اله مرادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان امروز(11 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت برق منطقه ا زنجان جزو یکی از 16 برق منطقه ای کشور می باشد که استان های زنجان و قزوین را تحت پوشش خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، وظیفه شرکت برق منطقه ای انتقال انرژی تولید شده از نیروگاه و رساندن آن با ولتاژ 22 ولت به شرکت های توزیع و سپس شرکت های توزیع این برق را به خانه مردم می رساند.

 

این مقام مسوول ادامه داد: شرکت برق منطقه ای استان زنجان 58 پروژه با 2432 میلیارد ریال اعتبار د پست انتقال و فوق توزیع و 33  پروژه با 757 میلیارد ریال در خطوط انتقال و فوق توزیع در دستور کار دارد.

 

اله مردادی خاطرنشان کرد: این شرکت در مجموع 93 پروژه با 3200 میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است که این رقم در استان زنجان 38 پروژه  با 1300 میلیارد ریال می باشد.

 

وی تعداد پروژه های پست انتقال و فوق توزیع استان را 27 پروژه با 1234 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 11 پروژه خطوط انتقال و فوق توزیع با 53 میلیارد ریال مربوط به بخش خطوط انتقال است.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 24 پروژه با 851 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید، گفت: در دهه فجر 17 پروژه با اعتبار 512 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

به گفته اله مرادی؛ 16 مشترک سنگین با شرکت برق منطقه ای قرارداد دارد که از این تعداد 12 مشترک از زنجان و 4 مشترک از قزوین است که انرژیی  بالغ بر 285 مگاوات به این مشترکین سرویس دهی می شود.

 

این مقام مسوول تصریح کرد: حداکثر بار شرکت در سال گذشته 1334 مگاوات بود که در سال جاری به 1456 مگا وات در دو استان با 9.1 درصد رشد رسیده است.

 

اله مرادی، با اشاره به اینکه یک نیروگاه بادی در قزوین و یک مورد نیروگاه خورشیدی در استان زنجان وجود دارد، گفت: قدرت نیروگاه های منطقه ای استان زنجان 684.5 مگاوات است.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان خاطرنشان کرد: صنعت برق ایران جزو چهاردهمین در دنیا هستند که 75 هزار مگاوات تولید در نیروگاه های داخل کشور را داریم.

 

وی با یادآوری اینکه فروش انرژی و فروش انشعاب از درآمدهای شرکت برق است، ادامه داد: نگهداری از شبکه های برق از وظایف شرکت برق منطقه ای است.

 

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری