Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ پاسدار علی اصغر نوروزی معاون آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران به مناسبت برگزاری سومین یادواره سرداران ، امیران و 130 شهید تدارکات و پشتیبانی استان گلستان پیامی را صادر کرد که توسط سرهنگ ابراهیم میرزاحسینی دبیر کنگره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه در این مراسم قرائت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بدون شک جهاد و ایثار و مقاومت امت مؤمن و مخلص این سرزمین صحنه های بی نظیری را خلق کرد که اگر به ثبت و ضبط و  نشر  و ترویج آن اهتمام نورزیم به فرهنگ و تاریخ مردم و به شهدا جفای جبران ناپذیری را روا داشته ایم.شهدایی که طبق فرمایش آن مقتدای سفر کرده امامزادگان عشق اند که مزارشان قبله گاه اهل یقین خواهد بود.

اکنون سخن از دلیر مردانی است که در عرصه ی تدارکات و پشتیبانی در زیر سخت ترین آتش دشمن عاشقانه به وظیفه ی خود عمل کرده اند و در اوج مظلومیت زیباترین حماسه ها را آفریدند و با خواندن نماز عشق  خدا را تطبیق اند.

همان هایی که در هنگامه ی خطر دل از یار و دیار خود کندند و به وصف لقاء پروردگار خویش همه ی سختی ها رابه جان خریدند و با خلق حماسه ای پایدار از حریم ولایت پاسداری نمودند و به واسطه ی مجاهدت خالصانه ی خویش از عالم ناسو به ملکوت اعلاء گذر کردند و به مقام عند ربهم یرزقون سکنا گزیدند.

اکنون هدف از برگزاری این یادواره ها همان گونه که فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند ؛ احیای ذکر شهید در هر استان و در هر نقطه ای از کشور عاملی برای حفاظت و حراست معنوی از انقلاب و دین و مددی به حرکت عمومی مردم به سمت اهداف عالیه اسلام است.لذا در این برهه ی تاریخی که صحنه ی تهاجم و ستیز استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد یقینا تلاش و همت صاحبان اندیشه و خادمان شهدا با انجام کار فرهنگی تمیز نوید بخش آینده ای روشن برای وفاداران انقلاب اسلامی و راه سیره ی نبوی (ص) و نشر فرهنگ جاودانه ی عاشورا یی جهت زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است.

در این میان نمیتوان از نقش برجسته و بی بدیل پدران و مادران و همسران و فرزندان مکرم شهداء غافل ماند و آنانکه با ایثار و فداکاری سروقامتان ارزشمندی را مخلصانه تقدیم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه کردند.

ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و خضوع در برابر مقام شامخ شهیدان مظلوم 8 سال دفاع مقدس الاالخصوص 130 شهید و تدارکات پشتیبانی سپاه نینوا استان گلستان وظیفه ی خود می دانیم به مصداق حدیث شریف  من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق از شما خانواده های معظم شهیدان و یادگاران دوران دفاع مقدس که در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی دین خود را ادا نموده اید تجلیل و تقدیر نمایم و همچنین از فرمانده محترم سپاه نینوا  تلاش های کارکنان آماد و پشتیبانی و تمامی دست اندرکاران و شرکت کنندگان این یادواره تشکر و قدردانی می نمایم و خداوند را شاکرم  که هنوز توفیق خادمی شهدا و خانواده هایشان را از ما سلب نکرده است.

امیداوارم با پیروی از راه مقدس شهیدان از شفاعتشان بهره مند شویم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های یادمان‌های شهدای گمنام استان با تبریک پیشاپیش سال ۱۴۰۳ از برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته این مراسم با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس دیار علویان در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تحویل سال نو در جوار هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ساعت پنح صبح چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ تا لحظه تحویل سال نو همراه با دعا، نیایش و نورافشانی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سلامی برگزاری آئین تحویل سال نو را در جوار یادمان‌های شهدای گمنام بصیرت افزا و معرفت آفرین دانست و گفت: برنامه‌های فرهنگی در جوار یادمان‌های شهدای گمنام استان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که مورد استقبال قرار گرفته است

دیگر خبرها

  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت