Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@04:35:22 GMT

نگران نباشید، رکورد جهانی وحید را پس می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۱۵۰۵

نگران نباشید، رکورد جهانی وحید را پس می‌گیریم

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکسته شدن رکورد وحید شمسایی توسط فالکائوی برزیلی و ناراحتی مردم ایران از این بابت اظهار داشت: این ناراحتی قابل درک است و محترم ولی جای نگرانی وجود ندارد چراکه کارهای بازگشت وحید به تیم ملی قرار است انجام شود و او با برنامه‌ریزی‌هایی که تاج و کفاشیان در نظر دارند رکوردش را پس می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما تفاهم‌نامه‌ای با ورزش قطر داریم که طی آن می‌توانیم با تیم فوتسال آنها بازی داشته باشیم. ضمن اینکه تیم فیلیپین هم اعلام آمادگی کرده است و اگر برنامه‌ریزی شود با این دو تیم در حضور وحید شمسایی بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد تا رکورد او پس گرفته شود.

سرمربی سابق تیم ملی در ادامه گفت: پیشنهاد من این است که با هرکدام از این 2 تیم 2 بازی برگزار کنیم تا در 4 بازی رکورد شمسایی بالا برود و دیگر خطری تهدید نکند.

شمس در مورد اینکه چرا تاکنون فکری برای این موضوع نشده بود گفت: بحث مسائل مالی و اسپانسرینگ مطرح بود که الان این مشکل بیشتر احساس شده است ولی بزرگانی مثل پروین، دایی و درودگر بحث مالی و اسپانسرینگ آن را تقبل کرده‌‌اند و دیگر مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد ناراحتی شمسایی از این اتفاق عنوان کرد: دیشب با وحید صحبت کردم و او را به آرامش دعوت کردم. خیلی ناراحت بود ولی به او اطمینان دادم که کارهایش پیگیری می‌شود و قابل حل است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در پایان گفت: اگر مسئولان در حال حاضر سکوت کرده‌اند به خاطر آرامش تیم ملی در جام ملت‌ها است و بعد از قهرمانی و بازگشت از رقابت‌ها کارهای وحید پیگیری می‌شود. به امید خدا تا قبل از ماه مبارک رمضان و در اردیبهشت بازی‌های که گفتم انجام خواهد شد و رکورد وحید شمسایی که رکورد ملی است را پس خواهیم گرفت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • ???? استوری پوریا پورسرخ برای وحید شمسایی | عکس
  • روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل
  • (ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم