Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛همانگونه که در بیانیه لغو همایش آورده شد، انجمن اسلامی معلمان، همواره مبلغ و خواهان رفتارهای مدنی و اخلاق مدارانه بوده و منزلت انسانی و کرامت بشری را سرلوحه فعالیت های خود، قرار داده است.

آنچه در جریان لغو همایش رخ داد، پیام ها و هشدارهای فرمانداری خرم آباد، پیرامون تهدیدها و هجمه های برخی نابخردان و عوامل خودسری که همواره می رفت، تهدیدی برای فرهنگ لرستان باشد بود و از آنجا که لرستان را در مهمان نوازی شهره می دانند، خوف این میرفت هزینه هایی که بی حرمتی به مهمان را در اثر جمود و تحجر رفتاری یک عده  رقم زند، جلسه ای با حضور نماینده انجمن اسلامی معلمان، معاون سیاسی امنیتی استان، فرمانداری خرم آباد و مدیر کل سیاسی استان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد ضمن تقدیر، تشکر، همراهی و حمایت این عزیزان به عرض برسانیم به این جمع بندی رسیدند که مسائل و اتفاقاتی از طرف برخی گروههای خودسر رخ دهدکه خارج از کنترل باشد بر همین اساس به این تصمیم مشترک رسیدیم که  لغو همایش را مطلوب ترین اقدام و کم هزینه ترین تصمیم برای آبرو واعتبار اندیشه و فرهنگ دیارمان بدانند،

انجمن اسلامی معلمان لرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار در خصوص انتخابی وزن 86 کیلوگرم جهت شرکت در المپیک 2024 پاریس و با توجه به مصدومیت حسن یزدانی، بالاخره تصمیم نهایی کادرفنی در این خصوص اعلام شد.

در متنی که فدراسیون کشتی منتشر کرده، آمده است:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن 86 کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
1- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که 50 روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که 9 ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی‌که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی پوش ایران در وزن 86 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.
2- در صورتی‌که شرایط درج شده در بند 1 حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.

دیگر خبرها

  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم