Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@01:55:52 GMT

گریم متفاوت بازیگر زن در نقش یک معتاد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۲۱۲۰

گریم متفاوت بازیگر زن در نقش یک معتاد

گریم متفاوت بازیگر زن در نقش یک معتاداولین عکس از ظاهر متفاوت سارا بهرامی در فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی منتشر شد.

سارا بهرامي كه در اين فيلم در نقش يك زن معتاد جلوي دوربين رفته، پيش از اين در مجموعه «پرده نشين» با بهروز شعيبي همكاري داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت مى‌برى اما اون درها رو بسته و تنهایى رو جاى تو انتخاب کرده... هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینى تنها شدی. عزیزانت رو مى‌بینی و دوستشون داری ولى همه تو رو انکار می‌کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایى باتلاقه...

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایى بازیگران این فیلم هستند.

اولین نمایش «دارکوب» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
  

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که مبلغ ۲۸ میلیارد ریال از فروشندگان لوازم ساختمانی و لوازم خانگی کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: اواخر سال گذشته تعدادی از فروشندگان لوازم و تأسیسات ساختمانی و مغازه‌های فروش لوازم خانگی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اصفهان اعلام کردند چند فرد ناشناس اقدام به خرید کالا از آنان با چک صیادی کرده‌اند، اما پس از مراجعه به بانک متوجه می‌شوند که حساب صاحبان چک خالی و به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است.

وی افزود: با اظهارات شاکیان، پرونده‌ای در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تشکیل و پس از انجام تحقیقات جامع و کامل مشخص شد اعضای یک باند تبهکاری ابتدا افراد معتاد و کارتن خواب را شناسایی و پس از رسیدگی به وضعیت ظاهری آنها اقدام به ثبت شرکت و اخذ جواز کسب و سیم کارت به نام این افراد، سپس با مراجعه به بانک و ارائه مدارک هویتی آنها دسته چک بانکی را دریافت و با این دسته چک‌های بدون پشتوانه اقدام به خرید کالا از فروشگاه‌های لوازم ساختمانی و لوازم خانگی کرده و با این شیوه از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و رصد هوشمندانه خود افراد معتاد که صاحبان اصلی چک‌های صیادی بودند را شناسایی و دستگیر کردند و با اعترافات آن‌ها هویت متهمان اصلی پرونده را به‌دست آوردند.

ترکیان عنوان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی کارآگاهان در چند عملیات جداگانه سه نفر از اعضای این باند را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند و در ادامه متهم ردیف چهارم و از اعضای اصلی باند که در زمینه خرید و فروش چک‌های بانکی بدون پشتوانه و شناسایی افراد کارتن خواب فعالیت داشت و به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد، سحرگاه اول فروردین سال جاری در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهمان توانسته بودند از ۸ فروشنده تجهیزات ساختمانی و لوازم خانگی بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال کلاهبرداری کنند، خاطرنشان کرد: سرانجام با اعترافات صریح متهمان به بزه ارتکابی خود این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

کد خبر 739476

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران
  • عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»