Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@15:03:34 GMT

آموزش حذف اکانت واتس‌اپ از ویندوزفون

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۲۵۷۳

آموزش حذف اکانت واتس‌اپ از ویندوزفون

اگر مایلید که حساب کاربری خود را از واتس‌آپ وینفونی یا همان ویندوزفون حذف کنید، با این روش به راحتی و در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید آن را به طور دائمی با تمام سوابق و تاریخچه‌های ذخیره شده بر روی آن، تمام تنظیمات شخصی و.. پاک کنید.

کلیک: اگر شما نیز از کاربران واتس اپ در محیط وینفون یا همان ویندوز فون هستید، می‌دانید که در مدت زمانی کوتاهی نسخه‌های بروز شده آن، برای ارتقا و رفع مشکلاتش منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین کسانی که به تازگی به محیط وینفون ۱۰ وارد می‌شوند، خیلی زود متوجه می‌شوند که برای این نرم افزار رقیب‌های بهتر دیگری هم وجود دارد، و شاید این اپلیکیشن برای بعضی از کابران، کارایی خاصی هم نداشته باشد. اگر می‌خواهید که این اپلیکیشن را حذف کنید، مراحل زیر را انجام دهید

۱-ابتدا در سیستم عامل ویندوز خود به قسمت همه برنامه‌ها و نرم افزار‌ها بروید، و در آن‌جا واتساپ را انتخاب کنید.
۲-برای دیدن گزینه‌های بیشتر بر روی دکمه more بزنید، و فهرستی که در پایین سمت راست، به صورت سه نقطه می‌بینید، را اجرا کنید.
۳-در زیر فهرست گزینه Setting را انتخاب کنید.
۴-برای ورود به تنظیمات حساب کاربری بر روی account لمس کنید.
۵-برای حذف حساب‌ها دکمه delete account را انتخاب کنید.
۶-قسمتی را که مربوط به شماره تلفن است لمس کنید.
۷-الان شماره تلفنی را که با آن حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید، وارد کنید.
۸-در پایین صفحه روی فلشی که برای رفتن به مرحله بعد قرار داده شده است، کلیک کنید.
۹-حالا در آخر صفحه بر روی آیکن سطل زباله لمس کرده، تا حساب به طور کامل برایتان حذف شود.

اکنون تمام شماره تلفن‌هایی را که در برنامه واتس اپ داشته اید و هم چنین تمامی سوابق، پیام ها، گروه‌ها و.. از حافظه گوشی شما پاک می‌شود.

به نکات زیر دقت کنید:

نکته‌ی اول:گاهی اوقات شرکت سازنده واتساپ وینفونی برای بروزرسانی و اعمال تغییرات بر روی آن، برای مدتی آن را از اپلیکیشن استور بر می‌دارد، و در صورتی که واتساپ وینفونی خود را به هر دلیلی حذف کرده باشید، ممکن است در صورت نیاز نتوانید آن را نصب کنید؛ پس همیشه حذف کردن این اپلیکیشن کار عاقلانه‌ای محسوب نمی‌شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GP4

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، چند روز پس از آنکه اعلام شد یک ویژگی هوش مصنوعی چالش برانگیز در موبایل های هواوی عکس ها را به محتوای هرزنگاری تبدیل می کند، اخبار مشابهی درباره اپل نیز منتشر شده است.

طبق گزارش ها اپل ۳ اپلیکیشنی که با عنوان «تولید کننده محتوای هنری» تبلیغ شده اند اما در اینستاگرام با عنوان سایت های هرزنگاری ترویج می شوند و مدعی هستند هرعکسی را رایگان به محتوای غیراخلاقی تبدیل می کنند، حذف کرده است.

این اپلیکیشن ها از هوش مصنوعی مولد برای ساخت تصاویر هرزنگاری جعلی افراد استفاده شده اند. ممکن است از این عکس ها برای آزار، اخاذی و از بین بردن حریم خصوصی افراد استفاده کرد.

نکته جالب آنجاست که این اپلیکیشن ها از سال ۲۰۲۲ میلادی در اپ استور فعال بوده اند. همچنین براساس گزارش مذکور این اپ ها در صورتی اجازه حضور در اپ استور را داشتند که تبلیغات سایت های هرزنگاری را حذف کنند.

با این وجود یکی از آنها تا ۲۰۲۴ میلادی و هنگامیکه گوگل آن را از پلی استور حذف کرد، همچنان چنین تبلیغاتی را نشان می داد.

اکنون اپل تصمیم گرفته تا اپلیکیشن مذکور را از اپ استور پاک کند. اقدام مذکور در زمانی حساس برای اپل انجام شده است. رویدادWWDC۲۰۲۴ اپل قرار است به زودی برگزار شود و همچنین پیش بینی می شود این شرکت از ویژگی های مهم هوش مصنوعی در iOS۱۸ و سیری رونمایی کند.

کد خبر 6091139

دیگر خبرها

  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • «هدیه روز معلم» امسال چیست و کی به حساب فرهنگیان واریز می‌شود؟
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور