Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@17:51:34 GMT

برگزاری محفل انس با قران کریم در شهرستان خاتم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۲۸۲۵

برگزاری محفل انس با قران کریم در شهرستان خاتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مراسم محفل انس باقران باحضورامام جمعه فرماندار مسئولان ودانش اموزان واقشارمختلف مردم وباحضوردوتن ازقاریان برجسته استانی وکشوری درمحل مسجدجامع هرات برگزارشد.
به گفته خانم کامیاب سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هدف ازبرگزاری این محافل ترویج ورونق قران خوانی دربین جوانان وخانواده‌ها بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاوت قران باصوت زیبای قاریان، تواشیح توسط دانش اموزان مدارس، دکلمه خوانی وسخنرانی توسط امام جمعه هرات دربحث ایام شهادت فاطمه زهرا (س) وتجلیل ازمداحان ازدیگربرنامه‌های این محفل انس باقران بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • لزوم برگزاری رویداد‌های فرهنگی و گردشگری با محوریت روایتگری در فارس
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد