Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: پیکان چند هفته‌ای است که پیروز نشده و اکنون شبیه یک بشکه باروت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان،هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار داشت: بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنم، ترافیک عجیبی بود. راجع به بازی هم بخواهیم صحبت کنیم پیکان تیم خوبی است و بازی سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیکان انگیزه زیادی دارد و دنبال فرصت است تا بعد از هفته‌ها پیروز شود. پیکان چند هفته‌ای است که پیروز نشده و اکنون شبیه بشکه باروت است. هر لحظه ممکن است این بشکه باروت منفجر شود و با مهره‌هایی که در تیم پیکان حضور دارند، انتظار بازی سختی داریم.

افاضلی با اشاره به کیفیت زمین مسابقه به دلیل بارش برف و اینکه تیمش با چه روشی مقابل پیکان بازی خواهد کرد، افزود: قبل از بازی نمی‌توانیم راجع‌ به روش بازی‌مان صحبت کنیم. ورزشگاه تختی هم هنگام بارش برف کاور داشته و مشکلی ندارد. ضمن اینکه ما دو بازی قبلی نشان داده‌ایم که روی زمین هم خوب بازی می‌کنیم اما نمی‌توانیم روش بازی‌مان مقابل پیکان را اعلام کنیم.

خبرنگاران هم به دلیل تاخیر سرمربی نفت در نشست خبری، سوالی از او نپرسیدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی