Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@10:33:56 GMT

تعامل مطلوب پلیس و مجلس

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۲۹۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سردار "حمید رضا اشراق" در بیست و یکمین گردهمایی مسئولان حقوقی وامور مجلس ناجا با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) و با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: این همایش مروری بر عملکرد یکساله گذشته مجموعه حقوقی و امور مجلس ناجا و تبیین رویکرد، سیاست و برنامه های پیش رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حقوقی و امور مجلس ناجا با تشریح عملکرد این معاونت در سال گذشته ادامه داد: بحمدالله روابط خوبی بین نیروی انتظامی و مجلس شورای اسلامی وجود دارد و اقدامات خوبی نیز در حوزه تبیین و وضع قوانین در راستای مأموریت های ناجا صورت گرفته است.
، با حضور سردار " حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی ، حجت الاسلام والمسلمین "منتظری" دادستان کل کشور ، سردار " حمیدرضا اشراق" معاون حقوقی و امور مجلس ناجا، سردار "امیرحسین یاوری" معاون آموزش و تربیت ناجا و جمعی از مسئولان ارشد نیروی انتظامی " سامانه آموزش مجازی ضابطان قضائی " رونمایی شد.
براساس این سامانه؛ همه ضابطان قضائی می توانند به صورت آنلاین آموزش ببینند و با موضوعات حقوقی اشنا شوند و براساس محتویات این آموزش ها با اساتید ارتباط باشند، امکان برگزاری آزمون و ارائه گواهینامه آموزشی به ضابطان نیز وجود دارد.
رونمایی از برخی تألیفات حقوقی نیز بخشی از برنامه های امروز بود.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 6086906

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان: اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد