Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:10:30 GMT

با شرکت‌های هواپیمایی متخلف برخورد می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۳۱۲۵

با شرکت‌های هواپیمایی متخلف برخورد می شود

سازمان تعزیرات حکومتی طی اطلاعیه‌ای آمادگی این سازمان برای برخورد با شرکت‌های هواپیمایی متخلف را اعلام کرد.

ایران آنلاین / با ادامه برودت هوا و یخبندان در فرودگاه‌ها و تاخیر و عدم انجام پروازها، معاونت اجتماعی پیشگیری ازوقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن سپاس از حمایت‌های همه جانبه سازمان هواپیمایی کشوری و صدور اطلاعیه در خصوص پیشگیری و کنترل تخلفات از سوی سازمان مذکور و همچنین سپاسگزاری از شرکت‌هایی که در شرایط جوی اخیر به ارائه خدمات به شهروندان با شرایط منصفانه مبادرت نموده‌اند، به اطلاع می رساند؛ سازمان تعزیرات حکومتی نیز با توجه به صلاحیت ذاتی خود در امر پیشگیری و رسیدگی به تخلفات، آمادگ همه جانبه خود را برای رسیدگی فوری به شکایات مردمی در خصوص تلفات احتمالی از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است : هموطنان می‌توانند شکایات خود را در خصوص عملکرد شرکت‌های هواپیمایی از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir و یا سایت سازمان تعزیرات حکومتی www.t135.ir و یا شماره پیامک 300000135 اعلام ثبت کنند.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد نوروزی گفت: پرونده قاچاق ۲۲ هزار و ۲۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیون ۱۷۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.
رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی میبد، افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته نوروزی، شعبه در خصوص وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت هفت میلیون و ۱۷۰ هزار ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و ارز تعزیرات حکومتی میبد افزود: پس از گذشت زمان و انجام مراحل قانونی، پرونده در واحد اجرای احکام مختومه و به بایگانی ارسال شد. 
نوروزی گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان میبد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه