Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست آموزش و پرورش استان زنجان در پاسخ به مطالب ذکر شده در برنامه ۹۰ و همین‌طور مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم تعطیلی مدارس زنجان در سرما گفت: این تصمیم بر اساس نظر کمیته تعطیلی مدارس و تأیید مدیریت بحران اتخاذ می‌شود. ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ استانها زنجان نظرات

به گزاری خبرگزاری تسنیم از زنجان، هادی احمدنیا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر اظهار داشت: دانش‌آموزان‌ نقش اساسی را در بالندگی جشن‌های انقلاب ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را بلوغ انقلاب نامید و گفت: باید نقاط قوت و توانمندی‌های انقلاب برای کودکان و نوجوانان که انقلاب را درک نکردند، بازخوانی شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: به جز برنامه‌های عام بسیار برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: برنامه‌های آموزش و پرورش به مناسبت دهه فجر از روز شنبه 14 بهمن آغاز می‌شود زیرا مدارس روز پنجشنبه 12 بهمن ماه تعطیل است.

احمدنیا گریزی به روند تعطیلی مدارس زد و گفت: تعطیلات مدارس در کمیته تعطیلی مدارس تصمیم گرفته می‌شود و تایید این تعطیلی بر عهده مدیریت بحران استان زنجان است.

وی در پاسخ به انتقاد فردوسی‌پور در برنامه 90 از عدم تعطیلی مدارس زنجان در سرمای زیر 15 درجه سانتی‌گراد و مقایسه آن با دیگر استان‌ها و همین‌طور عنوان این مطلب در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این تصمیم در کمیته تعطیلی مدارس و با تأیید مدیریت بحران استان زنجان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) گفت: همچنین ضرورت دارد تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در تمامی مدارس در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام احمد محمودی، اعتراضات دانشجویی در آمریکا را انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی دانست وافزود: ۱۰ سال قبل رهبرمعظم انقلاب به جوانان غربی منشأ شعار‌های امروز جوانان آمریکایی علیه رژیم غاصب و تحولات دانشگاهی در آمریکا است.

خطیب جمعه اصفهان با گرامیداشت مقام معلم، شغل معلمی را سرچشمه گرفته از جایگاه خداوند در مقابل انسان دانست وافزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند جایگاه معلم بسیار ارزشمند است و بر موضوع پرورش و تربیت از جمله مهم‌ترین وظایف دستگاه آموزش و پرورش تاکید دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی با در پیش بودن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: امام صادق در دوران بسیار حساسی و حکومت بنی امیه و حکومت عباسیان ظالم جامعه اسلامی را مدیریت کردند و در مواجه با موضوعات انحرافی به گونه‌ای با جهاد تبیین عمل کردند که امروز شاهدیم از ایشان به‌عنوان مؤسس حزب شیعه نام برده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: اگر انسان به تقوای الهی توجه نکند دچار خسران شده و سرمایه انسانیت و معنویت که امنیت الهی است را از دست می‌دهد، ضرورت دارد با کسب تقوای الهی از ویژگی‌های منفی دوری کنیم، امیدواریم خداوند همه ما را ملبس به لباس تقوا بفرماید.

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان