Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین،محمد درافشانی افزود: برگزاری نمایشگاه ملی روستا و اقوام ایرانی از 9 تا 13 بهمن ماه با مشارکت شرکت نمایشگاه های بین المللی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین از جمله برنامه های شاخص این سازمان است.
وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه آوای انقلاب در روزهای چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه امسال در فرهنگساری بانو حضرت زهرا (س) خبر داد و گفت: مراسم خاطره گویی مبارزان انقلاب اسلامی با موضوع 'یاد باد آن روزگاران' از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر است که پانزدهم بهمن ماه سال جاری با مشارکت حوزه هنری قزوین در سالن سینما بهمن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درافشانی، برگزاری جشن 'انقلاب گوهر تابان' را از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر برشمرد که 17 بهمن ماه با مشارکت صدا و سیمای مرکز قزوین در سالن مرکز تربیت معلم شهید رجایی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه جنگ انقلاب با عنوان لبخند سرخ نیز به مناسبت دهه مبارک فجر 18 بهمن در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می شود.
این مسئول به برنامه های مراکز آموزشی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری جنگ 'جشن انقلاب' و مسابقه نقاشی با موضوع 'ورود امام خمینی به ایران' در خانه فرهنگ ستارگان،برگزاری جشنواره پیروزی انقلاب اسلامی ایران از 10 تا 12 بهمن ماه با برگزاری برنامه های شاد و مهیج برای کودکان در خانه شادی از جمله برنامه های مراکز سازمان در ایام الله دهه فجر است.
درافشانی برگزاری مسابقه روزنامه دیواری ویژه کودکان پیش دبستانی و زبان آموزان و جشنواره غذاهای سنتی در خانه فرهنگ دانش را از دیگر برنامه های سازمان عنوان کرد که به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار خواهند شد.
وی اظهار کرد: برگزاری آیین غبار روبی مزار شهدا به همراه توزیع محصولات فرهنگی بین خانواده ها توسط خانه فرهنگ سنجیده، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان راه امام و کلام امام راحل، برگزاری جشنواره غذای سالم با مشارکت خانه فرهنگ پردیس و فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س)،برپایی نمایشگاه عکاس با موضوع انقلاب اسلامی از 12تا22 بهمن در قرائت خانه سعدی و کتابخانه اندیشه از دیگر برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قزوین به شمار می رود.
درافشانی برگزاری مسابقه تصویر سازی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اجرای نمایش و سرود توسط کودکان با عنوان صدای انقلاب در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س)، برگزاری برنامه عصر شعر انقلاب با موضوع بهار پیروزی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در خانه فرهنگ نواب را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این ایام برشمرد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب گزارش فعالیت های دوساله سازمان دانشجویان ایران

کتاب «گزارش مروری بر فعالیت‌های پیشین و عملکرد دوساله سازمان دانشجویان ایران» توسط سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب گزارش مروری بر فعالیت‌های پیشین و عملکرد دوساله سازمان دانشجویان ایران توسط این سازمان منتشر شد.

این گزارش با هدف مستندسازی از مجموعه فعالیت‌های سازمان دانشجویان در دو بخش تدوین شده است، بخش اول گزارش، عملکرد سازمان از ابتدای تاسیس و بخش دیگر گزارش، فعالیت‌ها و برنامه‌های دو ساله اخیر می‌باشد.

در این گزارش بخشی از فعالیت‌های صورت گرفته تحت عناوین مراکز سازمان، دبیرخانه‌های سازمان، شعب سازمان، پایگاه‌های اینترنتی فعال و اعتبار متمرکز فرهنگی دسته بندی شده است.  همچنین مستندات پیشینه برگزاری دوازده دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، برگزاری ۱۹ گفتگو علمی- ترویجی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، برگزاری بالغ بر ۱۵۰ برنامه فرهنگی، مذهبی، علمی در شعب سازمان دانشجویان، برگزاری چند دوره رویداد ملی-دانشجویی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شرح فعالیت‌های حوزه محرومیت‌زدایی از جمله مستندات موجود در کتابچه هستند.

مستندسازی فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف دسته بندی و سنجش روند سیاستگذاری‌های کلان فرهنگی در این مجموعه و ضبط عملکرد ادوار مختلف انجام گرفته‌است.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این گزارش در ۵ بخش تهیه شده و در آن عملکرد مراکز، دبیرخانه های دانشجویی و شعب سازمان دانشجویان به تفکیک بیان شده است.

گزارش را اینجا ورق بزنید و بخوانید!

https://www.roytab.ir/Content/Files/ISOJD/ISOJD۱/mobile/index.htm

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب گزارش فعالیت های دوساله سازمان دانشجویان ایران
  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • تور روزانه ارومیه‌گردی در ایام نوروز برگزار می‌شود
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد/ تا آخر بهمن سال 1402 موفق به کسب 1454 مدال شدیم
  • بیان دیدگاهها و برنامه های نمایندگان منتخب اصفهان در خانه انقلاب اصفهان
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال
  • برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی شهرداری کرمان
  • تحویل سال نو در اماکن تاریخی برگزار نمی‌شود