Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون والیبال گفت: حکم کمیته انضباطی در مورد رفتار سعید معروف هفته آینده اعلام می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید معروف ، کاپیتان تیم ملی والیبال که چند روز قبل برای چندمین بار در سال های اخیر با داور دیدار تیم های پیکان و خاتم اردکان درگیر شد، از سوی کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود افشاردوست ، دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش پیرامون رفتارهای یک کاپیتان اظهار داشت:

کاپیتان عضو برجسته یک تیم ورزشی است و قطع به یقین خصوصیاتی داشته که به عنوان کاپیتان انتخاب شده است. تجربه، سابقه، فرماندهی در شرایط بحرانی، رابط بین بازیکنان و مربی و … از جمله خصوصیات مورد انتظار از یک کاپیتان است. کاپیتان الگوی رفتاری بازیکنان و هواداران است. اگر کاپیتان عضو برجسته جامعه ورزشی باشد و طرفداران و افتخارات زیادی نیز داشته باشد؛ مسئولیتش بیشتر می شود.

محمود افشاردوست درباره تکرار رفتارهای غیرورزشی سعید معروف و عکس العمل فدراسیون والیبال در قبال آن عنوان کرد:

ملاک ما گزارش ناظر بازی است و براساس این گزارش محرومیت در نظر گرفته می شود. اعضای کمیته انضباطی تنها اعضای فدراسیون نیستند و نمایندگان وزارت ورزش هم حضور دارند و درنتیجه نمی توان استنباط کرد که فدراسیون از معروف حمایت می کند. موافقم که درصورت تکرار یک رفتار باید شرایط فرق کند. ما هیچگاه رفتارهای خاصی را از ورزشکاران طراز اول رشته های مختلف ورزشی جهان نمی بینیم. ورزشکاران ما نیز باید شان و جایگاه خود را درک کنند. تمام تلاش ما این است که اتفاقات این چنینی برای هیچ کدام از ورزشکاران رخ ندهد.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال همچنین تصریح کرد:

دوستانی که هوادار بازیکنان هستند هم باید چشم و گوش خود را نسبت به این گونه رفتارها باز کنند و درصورتیکه سازمان لیگ جریمه ای را اعلام می کند، ارکان فدراسیون را آماج حملات خود قرار ندهند. در ضمن حکم کمیته انضباطی در مورد رفتار سعید معروف هفته آینده اعلام می شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد