Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:20:08 GMT

اگر مشکلات «کیان‌کرد» حل نشد تعطیل می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۳۶۱۳

اگر مشکلات «کیان‌کرد» حل نشد تعطیل می‌کنیم

مدیرعامل شرکت کیان‌کرد ملایر گفت: در صورتی‌که مشکل این شرکت حل نشود «کیان‌کرد» ظرف 2 تا 3 ماه دیگر تعطیل خواهد شد.

حمید حمیدی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه اعتراضات کارگران این شرکت همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: کارگران پس از نخستین اعتراض، در جلوی کارخانه و فرمانداری تجمع می‌کنند و خواستار مطالبات خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت کیان‌کرد براساس قولی که به کارکنان خود داده بود حقوق یک ماه از آنان را پرداخت کرد، افزود: پس از پرداخت حقوق یک ماه کارگران به آنها قول دادیم ظرف 15 روز آینده مابقی معوقات آنها را پرداخت خواهیم کرد و کارگران نیز مجاب شوند و به کار خود بازگردند اما با این وجود به کار بازنگشتند.

حمیدی‌یگانه با اشاره به اینکه مسئولان شرکت متوجه اعتراضات اولیه کارگران شدند اما متوجه ادامه اعتراضات نشدند، یادآور شد: کارگران این شرکت دقیقا بیان نمی‌کنند که چه می‌خواهند و فقط بر سر مطالباتی که نمی‌دانیم چه هست پافشاری و لجبازی می‌کنند اما با این وجود شرکت در حد بضاعت خود آنچه توانسته را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت کیان‌کرد ملایر با بیان اینکه این شرکت در 3 سال گذشته 17 میلیارد تومان زیان دیده است، ادامه داد: با توجه به اختلاف مالی صاحب شرکت و بانک سرمایه، 3 سال است که کیان‌کرد در لیست بدهکاران بانکی قرار گرفته و در نقطه سربه‌سر کار می‌کند.

وی افزود: بالاخره 17 میلیارد تومان زیان خود را در مطالبات بانک و معوقات ذی‌نفعان از جمله کارگران و پیمانکاران نشان می‌دهد وامروز مشکلی که در این شرکت ایجاد شده به تمامی ذی‌نفعان تعمیم پیدا کرده است.

حمیدی‌یگانه با اشاره به احکامی که دادگاه برای صاحب شرکت تعیین کرده است، یادآور شد: راهی به جز اینکه صاحب شرکت از لیست بدهکارن بانکی در بیاید و به اموال خود دسترسی پیدا کند، نیست.

وی تأکید کرد: در 2 سال گذشته درخواست‌های متعددی برای استفاده از خط اعتباری داده شده است اما هیچ‌یک منتج به نتیجه نشده چرا که اگر شده بود اوضاع فرق می ‎ کرد.

مدیرعامل شرکت کیان‌کرد ملایر یادآور شد: با وجود تلاش نمایندگان و مسئولان استان هنوز نتیجه‌ای که منجر به خروج شرکت کیان‌کرد از لیست سیاه بانکی نشده است و این شرکت در مرز تعطیلی قرار دارد.

حمیدی‌یگانه از کارگران شرکت کیان‌کرد خواست تا کارخانه را نخوابانند و تا 2-3 ماه دیگر فرصتی ایجاد کنند تا کارهایی که درحال پیگیری است، به نتیجه برسد و مشکلات حل شود و اگر مشکلات شرکت حل نشد همه باهم شرکت را تعطیل کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته سومین تجمع اعتراض‌آمیز کارگران شرکت کیان‌کرد در حالی برگزار شد که تا کنون یک ماه از معوقات 6 ماهه آنها پرداخت شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود