Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تیم آوای شهرکرد نماینده استان چهارمحال و بختیاری در پایان نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر کانوپولو آقایان کشور، با کسب سه پیروزی و یک تساوی در چهار دیدار، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی امتیازات قرار گرفت.

این تیم در هفته سوم و چهارم این رقابت‌ها در استخر شهید شهبازی زنجان، مقابل تیم آرتا صنعت کشاورز اردبیل ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و تیم بازرگانی محمد نژاد بابلسر را هم با نتیجه ۱۱ بر یک مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آوای شهرکرد در دیدار بعدی خود به دلیل حضور نیافتن هیئت قایقرانی گیلان با نتیجه ۷ بر صفر پیروز میدان معرفی شد تا در آخرین بازی خود در پایان نیم‌فصل لیگ کانوپولو آقایان مقابل پاس مرزبانی ناجا رقابت کند.

نماینده استان در دیدار پایانی به نتیجه مساوی ۳ به ۳ رضایت داد تا در مجموع با کسب ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول امتیازات قرار گیرد.

در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر کانوپولو آقایان، باشگاه مقاومت تهران با ۲۱ امتیاز صدرنشین، آوای شهرکرد دوم و پارسیان زاگرس کرمانشاه با ۱۶ امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/ش کسب جایگاه دوم نیم‌فصل اول لیگ برتر کانوپولو آقایان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد