Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@10:16:45 GMT

زمان اعلام نتایج آزمون فراگیر ارشد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۳۷۰۲

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ماه جاری اعلام می‌شود. ناطقان: دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد بهمن ماه ۹۶ دانشگاه پیام نور (نوبت هجدهم) روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ماه در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تصریح کرد: تمام پذیرفته شدگان این آزمون ضرورت دارد با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به همراه فهرست اسامی آنان منتشر می‌شود، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نور برای ثبت‌نام در کدرشته محل قبولی در زمان مقرر به نشانی محل قبولی مراجعه کنند.
به گزارش ایسنا، آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جمعه، ۸ دی ماه با رقابت ۵۶ هزار و ۱۷۹ نفر برگزار شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: آزمون فراگیر ارشد ، ارشد پیام نور ، فراگیر

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری