Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

رفتار زشت و قلدرمابانه فرماندار گلپایگان در پی برخورد ناشایست وی با یکی از خبرنگاران موجب برکناری وی شد

محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در نشستی که امروز به منظور بررسی و تحلیل رفتار فرماندار گلپایگان با خبرنگار برگزار شد، حسین فراست از سمت فرمانداری این شهر برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهریور سال 93 در این سمت منصوب شده بود.

به گزارش الف،‌ قائدیها، مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به برخورد ناشایست فرماندار گلپایگان با خبرنگار یک هفته نامه محلی گفت: استاندار اصفهان بلافاصله پس از شنیدن این خبر با نکوهش این رفتار ناشایست، خواستار پیگیری موضوع شدند.

وی افزود :استاندار اصفهان به فرماندارن اعلام کرده است: «لازم است از فرصت استفاده کرده و از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران موکداً بخواهم در پاسخگویی به ارباب رجوع به‌ویژه اصحاب محترم رسانه که به دلیل اهمیت وظیفه و جایگاهشان از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند، ادب و اخلاق را رعایت نموده و تکریم مردم را بر هر امری مقدم بدانند»

استاندار اصفهان هم در فضای مجازی منتشر کرده است ؛«وظیفه خود می‌دانم بخاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با این خبرنگار، پوزش بطلبم».

فرماندار، بخشدار، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر از کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار بازدید کردند.

در این بازدید، حسین فراست فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار رفتار عجیبی نشان داد.

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان