Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه امکان هیچ گونه دستکاری در اطلاعات در هر دو جعبه سیاه وجود ندارد، گفت: جعبه سیاه نفتکش سانچی و جعبه سیاه کشتی فله بر کریستال هر دو در زمان تحویل پلمپ شده بودند و پس از تحویل اطلاعات برای تمام ذی نفعان کپی شد.

ایران آنلاین /هادی حق شناس با اشاره به زمان تحویل سه پیکری که تشخیص هویت شده‌اند، اظهار داشت: سه پیکر یافت شده حداکثر در هفته آینده تحویل ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره تعیین تکلیف نفتکش غرق شده در آب‌های شانگهای گفت: طبق کنواسیون های بین المللی شرکت نفتکش به عنوان ذی نفع اصلی و همچنین کشور چین به عنوان  کشوری که سانحه در آب های متعلق به آن رخ داده باید در خصوص اینکه کشتی چگونه از آب خارج شود به تفاهم برسند و هزینه جابه جایی کشتی را بیمه‌ها می پردازند.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی همچنین درباره پرداخت خسارت آلودگی‌های محیط زیستی از سوی بیمه‌ها گفت: آلودگی آنچنان که در رسانه‌ها گفته شد، نبود. 

حق شناس درباره آخرین یافته‌های ربات‌ها از کشتی نفتکش اظهار داشت: یافته‌ها و اطلاعات ربات بیشتر درباره این بوده که کشتی چگونه بر کف دریا نشسته است و در حال حاضر هم  اطلاعات جدیدی دیگری از ربات‌ها به دست نیامده است.

وی تاکید کرد: در چارچوب قوانین بین المللی کمیته بررسی علل سوانح تمام اطلاعات را در دست دارد و اطلاعات جعبه سیاه  برای کشف علت سانحه در حال بررسی است.

معاون سازمان بنادر درباره نتیجه مصاحبه با خدمه کشتی کریستال گفت: نتیجه مصاحبه خدمه قابل انتشار نیست چراکه اسناد محرمانه است.

وی با تاکید بر اینکه امکان دستکاری اطلاعات به هیچ عنوان وجود ندارد، ادامه داد: جعبه سیاه کریستال و جعبه سیاه سانچی هر دو پلمپ شده بودند و با حضور تمام ذی نفعان و نمایندگان کشورها باز و کپی شد و هیچ یک از جعبه ها سیاه باز شده تحویل داده نشدند.

/ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود فروتن مجری و کارگردان سینما، تلویزیون و رادیو در برنامه ایرانُ با اجرای حسین رفیعی خاطره‌ای را از اولین برخوردش با جعبه رادیو و تصور جالبی که از نحوه ورود انسان‌های کوچک شده به رادیو داشت را بازگو کرد.او می گوید خواهرش حورا برای اینکه هر چه او بگوید من گوش کنم صداهایی که از رادیو می شنیدم را به صدای آدم کوچک ها نسبت می داد و می گفت بچه های بد را می برند داخل این جعبه!

کد خبر 846298 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها رسانه - رادیو کارگردانان سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • برجای ماندن یک مصدوم درپی انفجار مهمات عمل نکرده جنگ تحمیلی
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید
  • فوری: دیوید تیلور باخت و المپیک پاریس را از دست داد! / حذف ناباورانه گربه‌سیاه حسن یزدانی در انتخابی تیم آمریکا