Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@13:02:57 GMT

پژمان بازغی در نقش یک بادیگارد حرفه‌ای +پوستر

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۵۶۷۳

پژمان بازغی در نقش یک بادیگارد حرفه‌ای +پوستر

پوستر فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به نویسندگی و کارگردانی محسن محسنی نسب که از چهارشنبه (امروز) ۱۱ بهمن ماه در گروه سینمایی کوروش اکران خود را آغاز می‌کند، رونمایی شد. آفتاب‌‌نیوز : «شاخ کرگدن» سال گذشته در ایران، بلغارستان وارمنستان فیلمبرداری شده است.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ صدرا که سالهاست خارج از ایران زندگی می‌کند زمینه تحصیل خواهرش را در خارج از کشور فراهم کرده؛ اما خواهر در مسیر فرودگاه به طرز مشکوکی ربوده می‌شود! صدرا به سراغ دوست قدیمی اش رضا می‌رود، او یک بادیگارد حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم در ژانر حادثه‌ای ساخته شده است و بازیگران ایرانی و خارجی همچون؛ پژمان بازغی، رضا حیدری، اترى وسکانیان، رامانا سیاحى، انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، وانوهى الکیز، آشوت وسکانیان، لادن قناد و بابک نوری در آن حضور دارند.
پخش فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» بر عهده دفتر درخشان آفتاب عالمتاب خواهد بود.
عوامل این فیلم عبارتند از:
نویسنده وکارگردان: محسن محسنی نسب، مجری طرح: اسماعیل حیدری، مدیر تولید: مجتبی نور محمدی، مدیر فیلمبرداری: منصور عبد رضایی، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: غزل معصومی، مدیر صدا برداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح گریم: محمد ذوقی، مشاور رسانه ای:منصوره بسمل، عکاسان: فهیمه فیروزیان، بابک نوری، طراح جلوه‌های ویژه: امین ظهراب بیگی، دستیار یک فیلمبردار: علیرضا خسرو آبادی، منشی صحنه: شیرین محسنی نسب، مدیر تدارکات: محسن تیموری، تهیه کننده: محسن محسنی نسب.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند. تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. نتانیاهو آمریکا را به خوبی می‌شناسد و به همین دلیل می‌داند که انفجار این انقلاب دانشجویی ممکن است تا سرنگونی کابینه آپارتاید اسرائیل متوقف نشود، به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075619 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی