Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارشناسان مسائل اقتصادی به جایگاه گذرگاه مرزی اینچه برون و تاثیر آن از منظر مناسبات اتصادی پرداخته است و گفت: گذرگاه مرزی اینچه برون بازارهای مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی و بخصوص استان گلستان قرار می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "یاسر رخشان" از کارشناسان مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ما به جایگاه گذرگاه مرزی اینچه برون در پیشرفت اقتصاد استان گلستان اشاره کرد و گفت: گذرگاه مرزی اینچه برون همچون بندر چابهار، از نظر مناسبات اقتصادی در جایگاه پر اهمیتی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که چرا این گذرگاه جایگاه ویژه ای در منطقه دارد، افزود: به این دلیل که بازارهای مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی و بخصوص استان گلستان قرار می دهد که می تواند زمینه ساز تحولی شگرف در روند توسعه اقتصادی استان تلقی گردد.

این کارشناس اقتصادی اظهار کرد: لازمه این تحول ، حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان با اعمال سیاستگذاریهای مناسب در حوزه اقتصاد بین الملل است.

"رخشان"  در پایان خاطر نشان کرد: امید است تیم اقتصادی جناب آقای استاندار در این زمینه تمهیدات عملی و علمی لازم را بیاندیشند تا زمینه رشد و توسعه استان گلستان از این گذرگاه رو به فزونی قرار داده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزه

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از یک گذرگاه کلیدی در نوار غزه بازدید کرد تا تحویل کمک‌ها به این منطقه را مورد بررسی قرار دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بلینکن اعلام کرد یکی از چالش‌های باقی مانده حصول اطمینان از توزیع کمک‌های تحویل داده شده به غزه است. 

او با ادعای اینکه رژیم صهیونیستی وعده‌های بسیار مهمی را در پیشنهاد تبادل اسرا ارائه کرده است، افزود که هیچ زمانی برای تاخیر بیشتر نمانده و حماس باید آن را قبول کند.

تکمیل می‌شود...

 

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • بازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار