Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@05:36:08 GMT

عکس/ عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در بیوت مراجع

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۶۳۳۲

مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در بیوت مراجع و علما در قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی نظری‌منفرد در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در دفتر آیت‌الله علوی‌گرگانی برگزار شد پیامبر اسلام(ص) از اصحاب می‌خواستند زمانی که به ولایت امیرالمؤمنین(ع) حمله کردند از ایشان دفاع کرده و به پیروی ایشان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) در بین معصومین سبب شده خداوند این بانوی بزرگوار را واسطه شفاعت شیعیان قرار دهد. عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع پیامبر اسلام(ص) تا پیش از رحلت، خطر فتنه و منافقین را احساس و به اصحاب فرموده بودند. عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع عزاداری شهادت حضرت زهرا در بیوت مراجع مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در مرکز گلستان

حاجیه خانم فاطمه مازندرانی، مادر شهیدان «نعمت‌الله»، «حجت‌الله» و «هادی» بهمنی‌نژاد، شامگاه پنجشنبه ۲۳ فروردین به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم گرامیداشت این مادر گرانقدر ساعت ۱۴ تا ۱۶ امروز در رواق حضرت زهرا (س) و حضرت رسول (ص) آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

شهید نعمت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه به شهادت رسید.

شهید حجت‌الله بهمنی‌نژاد نیز ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به برادر شهیدش پیوست و هادی برادر کوچکتر هم ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در حین آموزش نظامی، شهید شد.

حاج علیرضا بهمنی‌نژاد، پدر شهیدان بهمنی‌نژاد و همسر حاجیه خانم مازندرانی نیز ۱۱ آذر پارسال دار فانی را وداع گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان
  • درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی
  • آیین تکیه‌خوانی به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه برگزار می شود
  • مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد در مرکز گلستان
  • بازگشت زهرا نعمتی به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان