Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@07:12:50 GMT

تراکتورسازی و پرسپولیس محروم شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۶۷۹۷

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره حوادث جدید لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.

تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل فحاشی تماشاگران به علی دایی، کریم باقری، بازیکنان و مدیریت تیم حریف در دیدار برابر سایپا، به انجام یک مسابقه رسمی میزبانی در استان بی‌طرف (غیر از استان میزبان و مهمان)

به تشخیص و تعیین کمیته برگزار کننده مسابقات محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این رای قابل تجدید نظر است)

تیم پرسپولیس تهران به خاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به حریف و داوری در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)
رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده به دلیل اعتراض به داور در دیدار برابر استقلال تهران که از زمین بازی اخراج شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قطعی است)

تیم استقلال خوزستان به دلیل سوءرفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ کارت زرد در دیدار با پارس جنوبی جم، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قابل تجدید نظر است)

همچنین تیم استقلال خوزستان به دلیل فحاشی و توهین تماشاگران منتسب به داوران و مسبوق به سابقه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. ( این رای قابل تجدید نظر است)

حسن سلطانی فر، تدارکات تیم استقلال خوزستان که به دلیل اعتراض مکرر به داور اخراج شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال محکوم شد. (این رای قطعی است)

تیم مشکی پوشان خراسان به خاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به حریف و داوری در دیدار برابر نفت تهران باید۱۰۰ میلیون میلیون ریال جریمه پرداخت کند. (این رای قطعی است)

دیدار تیم‌های سپید رود رشت و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری و اشیا صورت گرفت. تیم سپید رود رشت به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

امیر ساکن نیا، بازیکن تیم سپیدرود رشت

به دلیل اهانت به داور ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قطعی است)

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)