Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: استفاده صحیح از تکنولوژی می تواند کمک خوبی برای پیشرفت در هر زمینه ای باشد و فضای مجازی بهترین زمینه برای دعوت به نماز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر خور؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رنجبر در اجلاس استانی نماز در شهرستان خوروبیابانک با اشاره به تاثیرات فضای مجازی بر روح، فکر و اعتقادات مردم اظهار کرد: امروز فضای مجازی با فراگیرشدن و استفاده همگانی از آن فرصتی برای ترویج نماز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان این که کسی با استفاده از فضای مجازی مخالف نیست، افزود: استفاده صحیح از تکنولوژی می تواند کمک خوبی برای پیشرفت در هر زمینه ای باشد.

وی تصریح کرد: کسانی که در این فضا وارد می شوند اگر جنبه دینی و مذهبی را در نظر بگیرند و با خلاقیت مطالب مذهبی را مطرح کنند، می توانیم بهترین بهره برداری از این فضا را انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در پیام خود به بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بندرعباس مسئولان مومن و متدین نظام را ملزم کردند که تمام امکانات خود را برای دعوت به نماز به کار گیرند.

وی افزود: روحانیون، مسئولان، متخصصان و تمام کسانی که دارای نفوذ هستند در همه جا مخاطبان و دائره‌ی نفوذ خود را به این سو بکشانند نسبت به نماز کار انجام دهند و از آنان دعوت‌کننده به خدا و نماز بسازند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: اگر نماز حقیقی در جامعه اقامه شود هیچ مشکل اجتماعی و فرهنگی به وجود نخواهد آمد

وی افزود: مدیران فضاهای مجازی در حیطه فعالیت خود محتوا دینی را به خوبی توزیع کنند تا جلو شبهه افکنی دشمنان گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر با اشاره به فعالیت های ستاد اقامه نماز گفت: این ستاد در بخش های فرهنگی، آموزشی و نظارت و برنامه ریزی مشغول فعالیت است.

وی برگزاری نشست های خانواده در مدارس، برگزاری نشست های دانشجویی، برگزاری ٢۴ کرسی آزاد اندیشی، برگزاری دوره های مختلف بزای پرستاران برای آموزش بیماران در امر اقامه نماز و آموزش مربیان مهد کودک برای آموزش نماز به نونهالان را از جمله برنامه های ستاد اقامه نماز در 9 ماهه اول سال عنوان کرد و افزود: برای دعوت به نماز از تمام کسانی که فکر کردیم در جامعه تاثیزگزار هستند استفاده کرده ایم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان نماز با کهن ترین واسطه عبادت خدا معرفی کرد و افزود: اکنون آسیب های اجتماعی به مرز خطر رسیده و جامعه را تهدید می کند و فقط نماز می تواند جلو آن را بگیرد.

وی افزود: در جامعه امروز که با فضای مجازی درگیر هسیتم، باید آن را کنترل کنیم، هدف دشمن اشاعه فحشا در جامعه است و اگر بخواهیم در برابر این توطئه دشمن بایستیم، باید به نماز تکیه کنیم.

فرماندار خوروبیابانک در این اجلاس گفت: همه ما اعم از فرهنگیان و روحانیون و افراد صاحب فکر باید در مدیریت فضای مجازی بکوشیم.

علی استوار افزود: همه باید با فکر و اندیشه خود برای جلوگیری از تخریب های فضای مجازی گام برداریم، فضای مجازی بهترین فرصت است برای ترویج فرهنگ دینی که به وسیله آن می توانیم فریضه هایی مانند نماز و امربه معروف و تولی و تبری را به نسل جوان آموزش دهیم.

وی تصریح کرد: تولید و نشر مباحث اخلاقی، احادیث پیامبراکرم(ص) و ئمه اطهار(علیهم السلام) و ترویج نماز باذایجاد تقویت کالبد روح وـــــجسم در برابر دشمن مستحکم خواهد شد.

در پایان این مراسم از فعالان عرصه نماز و فضای مجازی تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی