Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان – ايرنا – مديرعامل شرکت گاز گلستان گفت: به مناسبت گرامي داشت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 90 واحد توليدي استان به شبکه گاز متصل شده و از اين سوخت بهره مند مي شوند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، جمالي ليواني در گزارشي از وضعيت گازرساني به بخش صنعت استان ، اظهار کرد: براي گاز رساني به اين واحدهاي توليدي 60 ميليارد ريال اعتبار ملي هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي؛ بيشتر اين واحدها در گنبدکاووس، گرگان، کلاله و علي آباد مستقر هستند.
وي از آغاز عمليات اجرايي گاز رساني به 140 واحد توليدي ديگر استان در دهه فجر خبر داد و افزود: تا پايان امسال واحدهاي توليدي متصل به شبکه گازرساني در گلستان به 200 واحد افزايش مي يابد.
مديرعامل شرکت گاز گلستان اضافه کرد: در استان 920 واحد توليدي شناسايي شده توسط شرکت پخش فرآورده هاي نقتي وجود دارد که مصرف سالانه اين واحد ها 39 ميليون ليتر سوخت مايع بوده و با جايگزيني مصرف سوخت آنها به 75 هزار متر مکعب گاز مي رسد.
جمال ليواني افزود: طرح گازرساني به واحدهاي توليدي در گلستان از محل يارانه اختصاصي دولت صورت مي گيرد.
گلستان واقع در شمال کشور داراي يکهزار و 200 واحد توليدي است که در 14 شهرستان تابعه فعاليت دارند.
6204/1648
خبرنگار: علي اصغر تيموريان ** انتشار: پري سالارنيا
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم

استان گلستان به سوگ شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری، استان گلستان یکپارچه سیاه پوش شده است. همچنین مساجد و بقاع متبرکه سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در حسینیه‌ها و تکایای شهرهای مختلف استان برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند.

همچنین همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دسته‌روی عزاداری در مرکز استان و دیگر شهرهای گلستان با حضور خیل عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

بقعه متبرکه امامزادگان گلستان همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند و یکپارچه سیاه پوش شده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم