Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی از افتتاح ۱۴۵ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۳۳۵ میلیارد ریال هم‌زمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی خبر داد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یوسف سرافراز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک پیشاپیش فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر 145 پروژه برق‌رسانی با صرف اعتبار 335 میلیارد 790 میلیون ریال در استان آذربایجان شرقی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه به 13 روستای فاقد نعمت برق در شهرستان‌های استان برق‌رسانی شده است، افزود: این روستاهای فاقد برق که عملاً جمعیتی زیر 10 خانوار داشتند جزو برنامه‌های اولویت‌دار شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی قرار گرفته و با تلاش دست‌اندرکاران عملیات برق‌رسانی انجام گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین تقویت و افزایش توان ترانسفورماتورها، بهسازی و نوسازی شبکه برق‌رسانی به 48 روستای آذربایجان شرقی از دیگر پروژه‌های ایام‌الله دهه فجر سال جاری در استان است.

سرافراز ادامه داد: تمامی پروژه‌های اجرا شده در شهرستان‌های آذربایجان شرقی در راستای ارائه خدمات مطلوب به هم استانی‌ها بوده و از این پس نیز برای تأمین و توزیع مطمئن انرژی برق از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی‌کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی تأمین برق شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های استان را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد، گفت: احداث خطوط 20 کیلو ولت احداث خطوط فشار ضعیف، کابل‌کشی‌های زمینی و هوایی احداث پست‌های زمینی و هوایی از جمله فعالیت‌هایی است که شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در طول سال جاری انجام داده است.

وی برق‌رسانی به روستاهای بی‌برق، نوسازی شبکه برق روستاها و شهرها، تأمین روشنایی معابر روستایی و شهری، واگذاری انشعاب به متقاضیان رفع حریم در شهرستان‌های آذربایجان شرقی و افزایش قدرت مجتمع‌ها، محلات و برخی مجتمع‌های اداری از جمله اقدامات انجام‌شده ذکر کرد.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی