Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@03:53:29 GMT

صدور کیفرخواست برای قاتل کبوتر باز +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۷۰۸۷

صدور کیفرخواست برای قاتل کبوتر باز +عکس

به گزارش امتداد، کیفر خواست قاتلی که به بهانه نشان دادن کبوتر پسر بچه ۱۱ ساله را به قتل رسانده بود صادر شد:

 ۱۷ شهریور ماه سال جاری پسر ۱۱ ساله‌ای به نام ابوالفضل که برای بازی با دوستانش از خانه خارج شده و به پارکی حوالی خانه خود در میدان رازی رفته بود، ناپدید شد و دیگر به منزلشان بازنگشت.

به دنبال مفقود شدن ابوالفضل، پدر وی با حضور در اداره آگاهی و دادسرای امور جنایی تهران فقدان پسرش را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ثبت فقدان ابوالفضل، تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی با دستور قاضی دشتبان؛ بازپرس امور جنایی تهران برای یافتن ابوالفضل دست به کار شده و در تحقیقات اولیه با به دست آوردن سرنخهایی متوجه شدند پسر بیست و سه ساله‌ای به نام علی که حوالی محل مفقود شدن ابوالفضل سکونت دارد،‌ وی را ربوده است.

ابوالفضل پسر بچه ۱۱ ساله ای که به قتل رسید

سرانجام کارآگاهان علی را بازداشت کرده و وی در همان ابتدا به قتل ابوالفضل اعتراف کرد و درباره انگیزه‌اش گفت: در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتم، چون ابوالفضل مرا به یاد دوران کودکی‌ام می‌انداخت، گمان کردم که ممکن است او هم مانند من گرفتار شود و تا آخر عمرش آزار ببیند و عصبی و بیمار شود.

در همین رابطه بخوانید: قاتل کبوترباز، بیمارروانی نیست +عکس نظریه پزشکی قانونی درباره قاتل ابوالفضل ۱۱ ساله +عکس آخرین جزئیات پرونده کبوترباز قاتل

وی افزود: به همین خاطر او را به بهانه دیدن کبوتر، به خانه‌ام کشاندم و سپس در فرصتی مناسب با ضربات متعدد چاقو، وی را کشتم، در نهایت جسد ابوالفضل را به کمک برادرم داخل چمدانی گذاشته و جسد را حوالی جاده قم ـ تهران رها کردیم.

به دنبال اعتراف قاتل، کارآگاهان در محل رها شدن جسد حضور پیدا کرده و جسد ابوالفضل به پزشکی قانونی منتقل و در بررسی‌ها مشخص شد با ضربات متعدد چاقو به منقاط مختلف بدن (بیش از ۵۰ ضربه) به قتل رسیده است.

قاتل پس از این اظهارات برای بررسی وضعیت روحی و روانی با دستور بازپرس پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه وی اعلام کردند متهم در زمان جنایت دچار جنون نبوده و از سلامت روانی برخوردار بوده است اما متهم به این نظریه اعتراض کرد و بار دیگر در کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت و این بار نیز سلامت روانی وی تأیید شد اما مجدداً به نظریه کارشناسان پزشکی قانونی اعتراض کرد.

در نهایت قاتل ابوالفضل بار دیگر در پزشکی قانونی حاضر شد و توسط کمیسیون پنج نفره کارشناسان پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت و بار دیگر سلامت روانی وی توسط کارشناسان پزشکی قانونی تأیید شد.

محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اعلام صدورکیفرخواست برای این پرونده گفت: با پایان یافتن مراحل تحقیقات در دادسرا، قرار جلب به دادسرا و کیفرخواست برای این پرونده صادر شد و متهم به زودی برای محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)