Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۵ هزار خانوار روستایی در ۱۲۷ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علیرضا شیخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شبکه‌های اجتماعی آذربایجان غربی با تشریح برنامه‌های شرکت گاز استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام گازرسانی به 127 روستای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با گازرسانی به این روستاها 15 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و ضریب نفوذ گاز در روستاهای آذربایجان غربی نیز به 56 درصد ارتقا می‌یابد.

شیخی گفت: برای گازرسانی به این روستاها 200 کیلومتر لوله‌گذاری شده و 10 هزار علمک نصب شده و در مجموع 73 میلیارد تومان برایان هزینه شده است.

وی افزود: تا کنون در آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی برای 880 هزار مشترک صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: این شرکت با 230 پرسنل رسمی 1100 نیروی شرکتی و قراردادی این خدمات را به شهروندان ارائه می‌کند.

شیخی افزود: به‌زودی عملیات گازرسانی به 273 روستای آذربایجان غربی کلنگ زنی می‌شود تا 245 هزار خانوار جدید تحت پوشش شبکه گاز قرار گیرند که برای آن 230 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی تصریح کرد: در سال 97 نیز گازرسانی به 450 روستای آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: ضریب نفوذ گاز روستایی در سال‌های اخیر از 28 درصد به 56 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون از 42 شهر آذربایجان غربی 27 شهر دارای گاز هستند و امسال افزون بر 53 هزار مشترک به مجموع مشترکان شرکت گاز استان اضافه شده‌اند.

شیخی گفت: به رغم بارش برف و وقوع سرمای شدید افت فشار در آذربایجان غربی اتفاق نیافتاده و قطعی گاز روی نداده است.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه این طرح‌ها در در روستا‌های شهرستان بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، جویبار، سوادکوه شمالی، سوادکوه، بابل، محمودآباد، نور، نوشهر، کلاردشت، تنکابن و رامسر به اجرا درآمد، افزود: ۲۱۲هزار و ۱۲۱ نفر با صرف یکهزار و ۹۹۵ میلیارد ریال اعتبار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

بهزاد برارزاده افزود: این طرح‌ها شامل حفر ۱۶ حلقه چاه، تجهیز ۱۲ حلقه چاه، بهسازی ۲ حلقه چاه و نیز اجرای ۶۳.۲ کیلومتر خط انتقال و ۲۴ کیلومتر شبکه توزیع می‌باشد.

او گفت: در این مدت ۶۱۳۰ متر مکعب مخزن ذخیره و ۱۳ باب ایستگاه پمپاژ نیز احداث شد.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه
  • بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب این تصفیه‌خانه به دریاچه ارومیه
  • بهره مندی ۱۸۰ خانوار روستایی از آب شرب بهداشتی
  • بهره مندی ۹۵ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم
  • اصلاح الگوی کشت و بهره مندی از سیستم‌های نوین آبیاری
  • بهره مندی چهار روستای چمشک معمولان از نعمت گاز
  • اصلاح الگوی کشت و بهره مندی از سیستم‌های نوین آبیاری دو راهبرد اساسی در نجات دریاچه ارومیه
  • دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات
  • لغو پرواز ارومیه تهران به دلیل نقص فنی
  • پرواز ارومیه به تهران به دلیل نقص فنی لغو شد