Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوضاع کابل‌های برق در روستای حاجی‌آباد شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی بسیار نامناسب است که در فیلم ارسالی شهروندخبرنگار ما مشاهده می‌نمایید.


منبع: یوسف - خراسان جنوبی



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

کابل‌های برق در روستای حاجی‌آباد وضعیت نامناسبی دارد + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدارِ توقف خودروها در ورودی روستای عزیزکندی هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای ترافیک گفت: متاسفانه تنها ورودی به شهر هشترود از سمت اتوبان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) از روستای عزیز کندی است که خودروهای سنگین اعم از تریلی و کامیون و در برخی موارد اتوبوس‌ها هم توقف می‌کنند و باعث بروز تصادف علی الخصوص در شب برای مسافران و شهروندان هشترودی می‌شوند.

وی گفت: پلیس راه یا مسئولان آزادراه باید به ساماندهی تریلی‌ها و کامیون‌های متوقف شده در این محدوده فکر اساسی کنند، زیرا جان مردم علی الخصوص مسافران نوروزی که می‌خواهند از این سمت وارد شهر بشوند در خطر جدی است.

قشلاقی همچنین ترمیم چاله‌های مسیر حدفاصل هشترود به میانه و هشترود به بستان آباد را خواستار شد و گفت: تعداد چاله‌های بزرگ در ابن اتوبان آن قدر زیاد است که در مواقعی رانندگان برای رد کردن چاله ناخواسته تصادف می کنند.

وی روشنایی گردنه نصیر آباد را ضروری دانست و ادامه داد: نبود روشنایی لازم در این گردنه باعث نبود دید رانندگان شده است.

فرماندار هشترود گفت: نبود آتش نشانی مخصوص اتوبان هم یکی از معضلات مهم برای شهرستان است زیرا در مواقع تصادفات منجر به آتش سوزی باید از شهر هشترود و یا شهر نظرکهریزی برای امدادرسانی بروند که اگر در این زمان حادثه‌ای در این خود شهر‌ها رخ بدهد خودروی آتش نشانی برای خاموش کردن و مهار آن وجود نخواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • هموارسازی جاده صالح آباد به همت جهادگران بسیجی + تصاویر
  • واگذاری زمین به ۲۵۶ متقاضی طرح جوانی جمعیت در حاجی آباد
  • «فورگ» روستایی با بافت سنتی منحصر به فرد در خراسان جنوبی
  • اسلام‌آباد:کابل از تی‌تی‌پی علیه پاکستان استفاده می‌کند
  • دستگیری مالخر لوازم خانگی در مه‌ولات خراسان رضوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی آموزشگاه روستای میر‌آباد اشنویه
  • نخستین موضع نماینده ویژه پاکستان درباره افغانستان پس از استقرار دولت جدید در اسلام‌آباد
  • هشدارِ توقف خودروها در ورودی روستای عزیزکندی هشترود
  • نگاهی به وضعیت دبستانی در صالح آباد پس از بارش باران + تصاویر
  • نهضت دیجیتال سازی شبکه ها در خراسان جنوبی ادامه دارد