Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: همچنین از آنجایی که بسیاری از فرهنگیان، روحانیون، کارگران و معتمدین بازار استان با تاسی از پیام‌های انقلابی امام راحل زمینه‌ حضور مردم در صحنه را فراهم می‌کردند، ده‌ها تن از آنان دستگیر شدند و بخشی از عمر خود را در زندان‌های ستم‌شاهی سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حقایق پور، از مجموعه مبارزان محبوس ۲۵ نفر از آن‌ها به درجه‌ جانبازی نایل شدند.

انتهای پیام/

قزوین ۷۵ شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌ هستند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای، پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را ستود.

به گزارش شبکه «القدس»، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره آمده است: پاسخ نظامی ایران و هدف قرار دادن اماکن نظامی در داخل رژیم اشغالگر را می‌ستاییم.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این اقدام پاسخ طبیعی به رژیم اشغالگر است و در مقابل جنایات، تخلفات و ترور‌ها ضروری است؛ چراکه این رژیم همچنان در نقض آشکار همه ارزش‌ها و معیار‌های انسانی و قانونی به ارتکاب آنها ادامه می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما تمامی مواضع محکوم کننده این پاسخ که در راستای دفاع از رژیم اشغالگر است را محکوم می‌کنیم. این کشور‌ها خود را به یک دیوار محافظتی تبدیل کرده‌اند تا از این رژیم دفاع و طوی وانمود کنند که مورد تجاوز قرار گرفته است و حقابق را تحریف کنند.

این بیانیه پس از آن صارد شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهدای دمشق و راسک در میبد
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • جهاد اسلامی: عملیات ایران ستودنی است/ برخی در صدد تحریف حقایق‌ هستند
  • آیت الله اعرافی در منزل شهیدالقدس «محسن صداقت» حضور یافت
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزئیات شهادت مأمور پلیس هیرمند