Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سید تقی نوربخش در حاشیه پنجمین سمینار مشترک حقوقی سازمان تامین اجتماعی و دیوان عدالت اداری در بندرعباس گفت: مرکز درمانی بیمه‌ای تامین اجتماعی در جزیره قشم تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و برای ساخت مرکز بهداشتی و درمانی در جزیره کیش نیز در حال مذاکره هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی