Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@07:09:24 GMT

دستگیری سارق لوزم خودرو یوسف آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۸۱۹۲

دستگیری سارق لوزم خودرو یوسف آباد

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از شناسایی و دستگیری سارق جوان لوازم خودرو در خیابان یوسف آباد خبر داد. ناطقان: سرهنگ احمد ناصری رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اظهار کرد: شب گذشته ماموران گشت کلانتری در خیابان جهان آرا به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و دستور ایست جهت بررسی صادر کردند.

وی افزود: راننده جوان با شنیدن صدای ایست به سرعت حرکت خود افزود و از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: ماموران حین تعقیب از طریق استعلام متوجه شدند خودرو سرقتی است.

سرهنگ ناصری تصریح کرد: در بزرگراه کردستان قصد توقیف خودرو را داشتند که ناگهان به صورت عمدی با خودرو گشت برخورد کرد تا با ایراد ضربه و خسارت مانع از تعقیب وی شوند.

وی افزود: ماموران مجرب از حربه سارق غافلگیر نشدند و زمانی که با حمله خودرویی وی مواجهه شدند چندین مرتبه مجددا دستور ایست صادر و نهایتا با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک و در اقدامی به موقع سارق را دستگیر کردند.



رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت:در تحقیقات مشخص شد سارق علاوه بر استفاده از خودروی سرقتی از پلاک های مسروقه نیز استفاده کرده است.

وی افزود: سارق به ۲۰ فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد اعتراف کرد.

سرهنگ ناصری از شهروندان منطقه خواست به هنگام پارک وسیله نقلیه در خیابان ها و معابر نکات ایمنی را به جهت پیشگیری از سرقت مد نظر داشته باشند و به هنگام مشاهده خودرو و افراد مشکوک و در محلات در ساعات مختلف شبانه روز مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در جریان بگذارند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: یوسف آباد ، سارق لوزم خودرو ، دستگیری

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،شاکری با اعلام این مطلب گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه با یک دستگاه موتورسیکلت و زورگیری از ۲ شهروند در یکی از محلات شهر سنندج، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی کمتر از ۱۰ ساعت ۲ سارق زورگیر را در مخفیگاه خود زمین گیر کردند، گفت: در این راستا نیز یک قبضه سلاح جنگی و اموال سرقتی از آنان کشف و موتورسیکلت نیز توقیف شد.
شاکری با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی مردم، اضافه کرد: پلیس برابر قانون، قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح در سنندج
  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان