Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرماهشهر-ايرنا- سيستم گرمايشي تاسيسات انبار نفت کوره شهيد نوربخش بندر ماهشهر با هدف افزايش توان صادرات اين محصول و تداوم توليد پالايشگاه هاي نفت کشور با سرمايه گذاري 247 ميليارد ريالي به صورت رسمي به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا مدير عامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه آبادان چهارشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا در حاشيه مراسم افتتاحيه اين پروژه اظهار کرد : بااجراي اين طرح زمينه اشتغال مستقيم 33 نفر واشتغال غيرمستقيم 76 نفر فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجاهد سعدي آل کثير افزود: سيستم گرمايشي تاسيسات انبار نفت کوره شهيد نوربخش بندرماهشهر روزانه به ميزان هفت ميليون ليتر به طور 100 درصدي در به بهره برداري رسيده و اين انبار روزانه تقريبا` 312 نفت کش حامل نفت کوره انتقالي از پالايشگاه هاي اراک، تهران، کرمانشاه و شيراز به بندرماهشهر را تحويل مي گيرد.
آل کثير در ادامه از افزايش 70 درصدي صادرات فرآورده هاي نفت کوره با راه اندازي اين سيستم خبر داد و خاطرنشان کرد: فرآورده هاي نفت کوره مازاد کشور در انبار نفت کوره شهيد نوربخش تخليه شده و از طريق شهرستان بندرماهشهر به خارج از کشور صادر مي شود، با راه اندازي اين پروژه در فصل سرما به ميزان حدود 70 درصد صادرات اين محصول نسبت به سال هاي گذشته افزايش پيدا مي کند.
به گزارش ايرنا، شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران در سال 1307 (1928ميلادي) تشکيل شده و بيش از 80 سال است که در حوزه تامين و توزيع فرآورده هاي نفتي کشور فعاليت دارد.
اين شرکت با بيش از 6هزار و 243 نفر نيروي انساني دائم و حدود 10 هزار نفر پرسنل غيررسمي و بهره گيري از امکانات و تأسيسات، وظيفه مديريت تأمين و نظارت بر توزيع روزانه بيش از 240 ميليون ليتر انواع فرآورده هاي نفتي را در سراسر کشور عهده دار است.
بندرصادراتي ماهشهر در منتهي اليه شمالي و فاصله ٤٧ مايلي خليج فارس در کانال طبيعي ماهشهر و آبراه خور موسي در فاصله حدود ٥٠ مايلي بندر ماهشهر واقع شده و ٥٠ سال پيشينه فعاليت در حوزه صادرات و واردات فرآورده هاي نفتي دارد.
بندر صادراتي ماهشهر با ٦ اسکله تخليه و بارگيري مواد نفتي و تعداد زيادي مخازن ذخيره به عنوان يک سرمايه با ارزش براي صادرات و واردات فرآورده‌هاي نفتي مطرح است.
ماهشهر در جنوب خوزستان و در ساحل خليج فارس، پس از عسلويه قطب پتروشيمي کشور به شمار مي رود.
9858/7165/6002
خبرنگار: آمنه محتشمي ** تنظيم : حميدرضا ترابي فرد **انتشار : کبري آقازري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سیدهاشمی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی مالکان خودروهای نوشماره و خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی افزود: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر محافظت می‌شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع‌بندی خوبی رسیدیم.

هاشمی ادامه داد: در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که در پی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا تنها اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش دریافت و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت‌سنجی و پس از آن تأیید شدن یا نشدن را به این سامانه اعلام می‌کند.

کد خبر 749653

دیگر خبرها

  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!