Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:31:22 GMT

یک روانشناس به سپاهان اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۹۳۰۸

یک روانشناس به سپاهان اضافه می‌شود

سرپرست موقت باشگاه سپاهان می گوید که یک روانشناس به تیم سپاهان اضافه می شود.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف سپاهان در این فصل سبب شد تا در نهایت زلاتکو کرانچار از هدایت این تیم کنار گذاشته شود و منصور ابرهیم زاده جایگزین او شود.


البته سپاهانی ها در فصل جاری از بازیکنان خوبی برخوردار هستند و همین موجب شده تا منصور ابراهیم زاده علاوه بر نظارت بر کارهای فنی، به دنبال اضافه کردن یک روانشناس نیز به تیم باشد تا از لحاظ روانی بازیکنان را برای ادامه رقابت ها مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در خصوص اضافه شدن یک روانشناس به کادر تیم گفته است: « مطمئنا همین اتفاق خواهد افتاد. اتفاقا منصور ابراهیم‌زاده یک روانشناس متخصص به ما پیشنهاد داده است. ما سعی می‌کنیم افرادی را به تیم اضافه کنیم که بتوانند به بازیکنان و تیم کمک کنند. صد در صد یک روانشناس به تیم اضافه خواهد شد. همین طور یک آنالیزور با نظر ابراهیم‌زاده و یک دستیار هم به کادرفنی اضافه خواهد شد.»

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد.دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس