Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان؛ سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان گفت: این حادثه درمحور  فاروج به قوچان  کیلومتر ۱۷ اتفاق افتاد که ۲ نفر مصدوم داشت.

فکوری تصریح کرد : در ساعت ۱۳:۰۵دقیقه  مورخه ۹۶/۱۱/۱۱  عوامل امدادی پایگاه امام زاده ابراهیم (شهرکهنه )به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه یک نفر به صورت سر‌پایی  درمان شد و یک نفر دیگر جهت ادامه درمان توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) انتقال داد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول

ایسنا/خوزستان در پی وقوع دو حادثه سقوط خودرو به دره، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های باغملک و دزفول در دو عملیات جداگانه مصدومان این حوادث را از محل حادثه رهاسازی کردند.

جواد شریفی رئیس جمعیت هلال احمر باغملک در این خصوص به رسانه‌ها اظهار کرد: ساعت ۷:۴۹ روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ خبری مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون به دره در محوره باغملک به ایذه اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نجاتگران پس از رسیدن به‌ محل و ارزیابی صحنه، یک مصدوم این حادثه را رهاسازی و برای ادامه روند درمان با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر باغملک گفت: این عملیات ساعت ۰۸:۳۷ صبح به پایان رسید.

سقوط خودرو به دره در محور ایذه-دزپارت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایذه از سقوط خودروی سواری به دره در محور ایذه - دزپارت خبر داد.

محمود عالی محمدی گفت: ساعت ۱۴:۳۴ روز گذشته در پی تماس تلفنی و اعلام حادثه ترافیکی سقوط از طرف اورژانس مبنی بر سقوط خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۲ محور ایذه - دزپارت به دره بلافاصله دو نفر از اعضای پرسنل و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر برای انجام وظایف به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در دره سقوط کرده بود که منجر به مصدومیت دو نفر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی نجات برای خدمت‌رسانی به محل اعزام و پایان عملیات امدادی ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه گزارش داده شد.

عالی محمدی افزود: محور ایذه - دزپارت یکی از مسیرهای خطرناک در استان خوزستان است و متاسفانه آمار تصادفات روزانه در این جاده و مسیر بسیار زیاد است، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با احترام به قانون حتما با سرعت مطمئنه و با احتیاط کامل خصوصا در جاده‌های کوهستانی و خطرناک و مسیرهایی که آشنایی زیادی ندارند رانندگی کنند تا بتوانند این مسیر را به سلامت طی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند