Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امیر زارعی در نشست خبری اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ملاقات عمومی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه معاونان  در شش مجموعه ورزشی از ۱۴ تا ۱۹ بهمن 96 انجام خواهد شد.

زارعی از افتتاح 50 خانه ورزش روستایی در 25 شهرستان و اهدای بسته  ورزشی شامل میز تنیس، میز شطرنج و تخته دارت به خانه‌ های ورزشی روستایی خبرداد و خاطرنشان کرد:  بهره‌برداری از سالن ورزشی در انابد شهرستان بردسکن و افتتاح استخر بجستان در ۱۹ بهمن، برگزاری پیاده روی خانوادگی و برگزاری المپیاد ورزش های همگانی در 28 شهرستان از مهمترین برنامه های فرهنگی ورزشی دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: در ۱۰ ماه گذشته ۷۴ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۱۱۲هزار نفر ورزشکار بیمه ورزشی شدند، میزبان  اردوی ۱۱ تیم‌های  ملی بودیم و تا پایان امسال نیز چند اردوی دیگر نیز را میزبانی خواهیم کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد: در بحث قایقرانی مشکلات زیادی داریم درگذشته چالیدره به عنوان یک پایگاه بود اما با ورود بخش خصوصی مشکلات بیشتر شد اما با هماهنگی هیات شنا،شیرجه و واترپلو مقرر شد استخر سعد آباد مشهد هر روز در نوبت صبح در اختیار هیات قایقرانی قرار بگیرد.

زارعی درباره لغو مسابقات کشوری کاناپلو هم گفت: تمام تمهیدات لازم برای مسابقات کشوری واتر پلو درنظر گرفته شده بود و آماده میزبانی این رقابت ها بودیم متاسفانه تیم ‌هایی که قرار بود شرکت کنند به فدراسیون اعلام کردند به علت وجود مشکلات مالی و برودت هوا امکان شرکت در این مسابقات را ندارند و این مسابقات لغو شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد 

همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم